What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du tage i byen, når dit barn er sygt?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.421 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. juli 2011

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg er inviteret til stor dimisionsfest i aften. Det er en invitation, som vi har fået for flere mdr siden og det er første gang efter vores barn er blevet født, at vi skal i byen med alle vores venner og bekendte. Vores barn er 10 mdr! Vi skal være der kl 17 og vores barn skal passes af farmor og farfar!

MEN vores barn er sygt! H*n har feber og vi tror det er pga tænder! Det har stået på en 14 dage nu, med en pause på 4 dage og er jo så kommet tilbage igen! H*n har det ikke godt! 39,3 her til morgen, sover uroligt og er temmelig pyller!

Vi tænker at blive hjemme, men vi har bare begge glædt os så meget og vennerne er helt oppe at køre over, at vi endelig skal med, og så sammen!

What to do?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

mth1987

Umiddelbart ville jeg høre bedsteforældrene hvad de siger til at passe når h*n ikke er frisk, kan jo være de ikke orker at sku passe en pylret unge og hvis de stadig gerne ville så ville jeg kaste mig ud i det, men fortælle at de sku holde mig underettet for hvis mit barn slet ikk vil passes af andre når det skidt så bliver man jo hjemme. Så se hvordan barnet tager det at blive passet af andre og hvis det ikk er noget problem så skal i da bare give den gas i byen Det bare min mening ka jo være der nogen der ikk er enige

Anmeld

2. juli 2011

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Umiddelbart ville jeg høre bedsteforældrene hvad de siger til at passe når h*n ikke er frisk, kan jo være de ikke orker at sku passe en pylret unge og hvis de stadig gerne ville så ville jeg kaste mig ud i det, men fortælle at de sku holde mig underettet for hvis mit barn slet ikk vil passes af andre når det skidt så bliver man jo hjemme. Så se hvordan barnet tager det at blive passet af andre og hvis det ikk er noget problem så skal i da bare give den gas i byen Det bare min mening ka jo være der nogen der ikk er enige

Tak for svar! Vores bark er tit blevet passet af mormor et par timer hist og her! Farmor og farfar vil gerne passe, men ved ikke om jeg synes det er synd for begge parter!'
Puha, det er svært!

Anmeld

2. juli 2011

sarahb

jeg ville ikke tage afsted. Mine børn når de har været syge har haft brug for mor og far, og det skal de selvfølgelig have.
Jeg ville også have en total dårlig aften ved at tænke at den lille er hjemme mens jeg er ude. Mine tanker ville hele tiden være hos den lille

Anmeld

2. juli 2011

eElak

HMm... Den er lidt svær.... 

HVem er jer kender dem til dimissionen bedst?

alt afhængig af situationen og jeres egen tryghed, så ville jeg nok starte med at tage et par timer afsted. Aftal på forhånd, hvem der står stand by til den lille.. for den ene af jer kan jo sådan set godt deltage fuldt ud i festen, så står den anden blot med det overordnede ansvar.. ;-)

Men så længe det er tænder og sådan, så ville jeg lægge ud med et par timer. og hvis farmor ringer og siger at lille bøf er meget ked, så tager den ene hjem, og den anden kan fortsætte festen.. 

det var umiddelbart mit bud :-D

Anmeld

2. juli 2011

Miss T

Hvis barnet er meget ked af det og helst vil være hos en af jer, så ville jeg ikke aflevere det hos bedsteforældrene.

I kan jo også gøre det, at den ene af jer tager til fest og den anden passer barn.

Hvis jeres barn ikke er helt grædefærdigt, men måske bare sover mere end vanligt, så ville jeg prøve at aflevere det hos bedsteforældrene.

Anmeld

2. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg ville nok tage afsted hvis bedsteforældrene gerne vil passe selv om baby er syg. Optimalt synes jeg det er, hvis den ene bliver hjemme, men det kan sagtens lade sig gøre at have et sygt barn passet. Nu du ved årsagen og det er tænderne, så gør det altså ikke noget er min vurdering. 

Anmeld

2. juli 2011

Dansker i England

Er det ikke muligt at den ene af jer bliver hjemme ved bebs og den anden deltager? Jeg synes, det er synd, at h*n skal passes, når h*n er syg - også selvom det "bare" er tænderne.

Anmeld

2. juli 2011

mamiolvi

Når små børn har feber kan del hurtig ændre sig ... vent og se tiden an ... måske baby har det bedre til aften...

Anmeld

2. juli 2011

Ryberg

jeg vil sige det er en vurderingssag...

Hvis barnet har meget behov for mor/far, så ville jeg nok gøre sådan at kun en af os tog afsted..

Hvis barnet er meget sygt ville jeg bestemt blive hjemme og lade far tage afsted..

Hvis det "bare" er tænder med lidt feber, og jeg virkelig gerne ville afsted med far, ville jeg lade barnet blive passet og så komme hjem hurtigst muligt...

Håber at jeres barn har det bedre til aften så i kan komme afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.