Hvorfor er jeg ikke i julehumør???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2008

Becks

Jeg er absolut heller ikke i julehumør i år... Elsker ellers julen, men i år ville jeg bare ønske den gik væk... Pengene er der ikke, det er mega stresset på jobbet, har fået ny lejlighed som der også skal bruges penge på... Så glæder mig mest i år til, at den er overstået...

Men det kan jo nå og komme endnu

Knus og god jul til alle jer skønne tøser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2008

Miamaja

fam.4xc skriver:

tror også du bruger meget krudt på din eksame, din store søn og så har du jo også lige en fødselsdag på fredag

Selv glæder jeg mig til den 18 hvor jeg har fri frem til den 24 - og håber på endnu mere jule stemning... glæder mig lidt til at sku jule hygge med de gamle på jobbet den 24 hvor de skal dulles lidt ekstra op og hygges om inden de fleste (heldigvis da) skal hjem til familie og holde jule aften

Men jeg glæder mig sgu også til at se Caroline i år - for i år kan man virkelig mærke hun er med på den og hold fast hvor kan hun holde på hemmeligheder... jeg ved hun har købt min føsdagsgave, min jule gave samt lavet julegave i BH men hun siger bare, jeg siger ik noget mor

Og så har jeg lige idag bestilt en helikopter tur til min mand i julegave så den glæder jeg mig også til at han skal åben ....

sender lidt jule støv til dig!!!!!

tror jeg ogsaa... synes ogsaa selv der er aar hvor man er mere eller mindre interesseret i julen.

Anmeld

15. december 2008

Lullaby

Ja heller ikke her. Men det er nok fordi at i år har der været flytning, rengøring og syn af den gamle lejlighed og bachelor. Pt er vi i rod herhjemme så aner ikke hvor julepynten er henne og næste uge er det alligevel juleaften så

Anmeld

15. december 2008

petersmor

fam.4xc skriver:

tror også du bruger meget krudt på din eksame, din store søn og så har du jo også lige en fødselsdag på fredag

Selv glæder jeg mig til den 18 hvor jeg har fri frem til den 24 - og håber på endnu mere jule stemning... glæder mig lidt til at sku jule hygge med de gamle på jobbet den 24 hvor de skal dulles lidt ekstra op og hygges om inden de fleste (heldigvis da) skal hjem til familie og holde jule aften

Men jeg glæder mig sgu også til at se Caroline i år - for i år kan man virkelig mærke hun er med på den og hold fast hvor kan hun holde på hemmeligheder... jeg ved hun har købt min føsdagsgave, min jule gave samt lavet julegave i BH men hun siger bare, jeg siger ik noget mor

Og så har jeg lige idag bestilt en helikopter tur til min mand i julegave så den glæder jeg mig også til at han skal åben ....

sender lidt jule støv til dig!!!!!

Ved godt det har stået tidligere, men har jo glemt det
Hvor er det nu man kan "købe" helikoptertur?
Knus Hanne.
PS: lige svar på et andet indlæg. Ja, det er dejligt at bb skal have julemad til aften og ikke til middag og rigtig fedt at min familie må komme.......Og så ved jeg jo allerede nu at de næste 2 år har jeg fri juleaften.

Anmeld

15. december 2008

Loggidut

julehumøret ramler ofte og tit først ned over mig den 24, når jeg kan begynde at dufte julestegen o ovnen, men i år er den så småt ved at nå mig...
jeg glæder mig til den i år fordi det er den første jul hvor Tif kan få lidt godt ud af den...så vi har både bagt småkager, og pyntet op på hendes værelse.

Du skal nok nå julehumøret...bare rolig, det griber som regel fat i de fleste inden man opdager det, men som bacon skriver...så er der lang tid endnu

Anmeld

15. december 2008

jolu

Synes det lyder som en rigtig dejlig juletradition med at skulle lege "tampen brænder" hver dag med nyt julepynt......det kunne være man skulle indføre det næste år Det er jo ved at være lidt sent nu.....selvom man snart kan få kastet julepynten i nakken for en slik ......Rigtig god ide!

Anmeld

15. december 2008

fam.4xc

petersmor skriver:

Ved godt det har stået tidligere, men har jo glemt det
Hvor er det nu man kan "købe" helikoptertur?
Knus Hanne.
PS: lige svar på et andet indlæg. Ja, det er dejligt at bb skal have julemad til aften og ikke til middag og rigtig fedt at min familie må komme.......Og så ved jeg jo allerede nu at de næste 2 år har jeg fri juleaften.

jeg har købt den hos bog og ide.... og gir ham den nok på torsdag hvor vi skal ha kæreste hygge dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.