Hvorfor er jeg ikke i julehumør???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.091 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. december 2008

Kloster

Andre der heller ikke er det??
Og hvorfor mon det kører så træg i år??

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2008

Heidi.

Jeg er heller ikke..

Anmeld

10. december 2008

1977

Profilbillede for 1977
Uhhhhh ha da da uha da da da da!!!!! Det kan vi ikke have Næ jeg juler på livet løs, og har indført en ny "leg" i huset. Jeg køber nyt julepynt hverdag, og manden undersøger huset, finder det og skumler i 10 min I dag var det 2 store engle med lys til udendørsbrug, i går var det 2 små til indendørs Gør et eller andet som gør dig glad og tænk på nisser samtidig...det hjælper her Desuden har jeg små poser med kanel, ingefær, nelliker og kaffe til at ligge forskellige steder, så her dufter af jul hele tiden

Anmeld

10. december 2008

twinboys

Kloster skriver:

Kloster

Måske fordi du har en eksamen i det nye år du bruger mere tid på...

Jeg er helt i top og næsten klar...

Majbritt

Anmeld

10. december 2008

fam.4xc

tror også du bruger meget krudt på din eksame, din store søn og så har du jo også lige en fødselsdag på fredag

Selv glæder jeg mig til den 18 hvor jeg har fri frem til den 24 - og håber på endnu mere jule stemning... glæder mig lidt til at sku jule hygge med de gamle på jobbet den 24 hvor de skal dulles lidt ekstra op og hygges om inden de fleste (heldigvis da) skal hjem til familie og holde jule aften

Men jeg glæder mig sgu også til at se Caroline i år - for i år kan man virkelig mærke hun er med på den og hold fast hvor kan hun holde på hemmeligheder... jeg ved hun har købt min føsdagsgave, min jule gave samt lavet julegave i BH men hun siger bare, jeg siger ik noget mor

Og så har jeg lige idag bestilt en helikopter tur til min mand i julegave så den glæder jeg mig også til at han skal åben ....

sender lidt jule støv til dig!!!!!

Anmeld

10. december 2008

Rasmine

Jamen, der er da laaang tid til.
Du kan nå det endnu!

Anmeld

10. december 2008

Kloster

Åhh hvor er I bare søde alle sammen...
Ja I har jo nok reti, at jeg har lidt omørerne for tiden.
Har nok bare brug for at få et lille skulderklap og høre, at detjeg gør, er godt nok.

Tusind takkk piver

Anmeld

10. december 2008

A.

Kloster skriver:

Kloster

det er jeg heller ikke da

Anmeld

14. december 2008

Honningblomst

Kloster, jeg kender det, men sådan har jeg det nu hvert år...julen den siger mig intet, overhoved. Var det ikke for drengene så rejste jeg langt væk i julen.
Juletræ og pynt det gør drengene selv og de nyder det...julebag og konfekt det laver vi ikke og har aldrig gjort.
Jeg synes det her ræs op til jul er for meget...overforbrug, for meget stress og alt for mange ensomme mennesker.
Knus Eva...som nyder hyggen med familien juleaften, men det gør jrg nu også mange andre dage på året. Men alt et andet det siger mig ikke noget som helst...

Anmeld

14. december 2008

JonTri

Jeanne skriver:

Uhhhhh ha da da uha da da da da!!!!! Det kan vi ikke have Næ jeg juler på livet løs, og har indført en ny "leg" i huset. Jeg køber nyt julepynt hverdag, og manden undersøger huset, finder det og skumler i 10 min I dag var det 2 store engle med lys til udendørsbrug, i går var det 2 små til indendørs Gør et eller andet som gør dig glad og tænk på nisser samtidig...det hjælper her Desuden har jeg små poser med kanel, ingefær, nelliker og kaffe til at ligge forskellige steder, så her dufter af jul hele tiden

HA HA HA... Tænkte at jeg ville "efterabe" og nævte det lige for kæresten... så det var så ikke en god ide... så jeg går i gang med daglige julepyntsindkøb i morgen... har alligevel ikke nok julepynt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.