møde i odense om en lille uge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Tropez

Sanne og Nicklas skriver:

Hej piger.

Jeg er klar hvis min plukver fortager sig de har været rigtig slemmer og der har været rigtig mange efter syghus besøg i går.

Håber du har det godt fredag; )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

SaNiNa

Tak, det går bedre i dag. Hvad tid er det også vide.

skal nok også en tur til lægen med Nicklas også da han er helt sat til med udslet og ligner en som har været igennem en mark af bjørneklør.

Anmeld

7. juli 2011

nellemann24

Tak, det går bedre i dag. Hvad tid er det også vide.

skal nok også en tur til lægen med Nicklas også da han er helt sat til med udslet og ligner en som har været igennem en mark af bjørneklør.

det er kl 10 og din søn er også velkommen..

og er glad for at hører du har det bedre..

Anmeld

7. juli 2011

SaNiNa

nellemann24 skriver:

det er kl 10 og din søn er også velkommen..

og er glad for at hører du har det bedre..

Jeg skriver lige i morgen formiddag når jeg har snakket med en læge. skal til jm i eftermiddag ang min plukveer da de jo helst ikke ser jeg har så mange af dem endnu

Anmeld

7. juli 2011

nellemann24

Jeg skriver lige i morgen formiddag når jeg har snakket med en læge. skal til jm i eftermiddag ang min plukveer da de jo helst ikke ser jeg har så mange af dem endnu

hvornår skal du føde ? jeg har 2½ uge igen og har rigtig mange plukveer..

men kan du så ikke skrive på 5335 6405, for er ikke på computer i morgen

Anmeld

7. juli 2011

SaNiNa

nellemann24 skriver:

hvornår skal du føde ? jeg har 2½ uge igen og har rigtig mange plukveer..

men kan du så ikke skrive på 5335 6405, for er ikke på computer i morgen

Har jo først termin d. 19 sepmber så der er jo noget tid endnu. Hvade også mange plukveer sidst men ikke så mange og hele tiden i uge 30. kun de sidste 6 uger op til og så rigtig veer i 3 uger. også derfor jeg selv er så obs på det. svangerkliniken vil ikke gør noget selvom det startede hos dem da jeg fik glykose belastning ringede så til fødegangen om aften og de mente de ville gå i sig selv igen, men næ nej de er her stadig ringede så i går igen til fg og de vil stadig ikke tjekke mig. snakkede så med min jm til morgen og kun vil gerne tjekke mig op også hvis jeg begynde at åbne mig

Anmeld

7. juli 2011

nellemann24

Har jo først termin d. 19 sepmber så der er jo noget tid endnu. Hvade også mange plukveer sidst men ikke så mange og hele tiden i uge 30. kun de sidste 6 uger op til og så rigtig veer i 3 uger. også derfor jeg selv er så obs på det. svangerkliniken vil ikke gør noget selvom det startede hos dem da jeg fik glykose belastning ringede så til fødegangen om aften og de mente de ville gå i sig selv igen, men næ nej de er her stadig ringede så i går igen til fg og de vil stadig ikke tjekke mig. snakkede så med min jm til morgen og kun vil gerne tjekke mig op også hvis jeg begynde at åbne mig

ja det er fortidligt.. krydser finger for at alt er som det skal være.

jeg tro måske at jeg føder fortiden hvis jeg bliver ved med den kvamle, læde smerter og mit bækken føler det er ved at stille af.. har kun sovet 2 timer i nat pga. det.. men det går over

Anmeld

7. juli 2011

SaNiNa

nellemann24 skriver:

ja det er fortidligt.. krydser finger for at alt er som det skal være.

jeg tro måske at jeg føder fortiden hvis jeg bliver ved med den kvamle, læde smerter og mit bækken føler det er ved at stille af.. har kun sovet 2 timer i nat pga. det.. men det går over

åååh søde, du må ikke have forventninger til hvornår fødslen går i gang selvom jeg hvade så mange plukver og veer op til termin kom han altså først da jeg tvang dem til at sætte mig igang da jeg var 41+0 og endte i aks 41+1

Min krop var total færdig og så stod han alt for skævt

Anmeld

7. juli 2011

nellemann24

åååh søde, du må ikke have forventninger til hvornår fødslen går i gang selvom jeg hvade så mange plukver og veer op til termin kom han altså først da jeg tvang dem til at sætte mig igang da jeg var 41+0 og endte i aks 41+1

Min krop var total færdig og så stod han alt for skævt

det ved jeg godt jeg ikke må.. men det bliver 4 lange uger hvis jeg skal gå til de vil sætte mig igang.. for de vil først i uge 42..

og den er stor nok nu babyen vejer 3300 gram, så det bliver nok en lille tyk en vi får

Anmeld

7. juli 2011

Odensemor

Ej hvor lder det hyggeligt!

Jeg ville rigtig gerne ha været med også, men kan ikke imorgen.

Håber der bliver lavet flere møder :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.