Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sanne og Nicklas skriver: Jeg giver lige besked om jeg kan efter Tirsdag hvor jeg skal på syghuset og have lavet en Glykose belastning da de tror jeg har fået graviditets sukkersyge men ved mere efter tirsdag
Jeg giver lige besked om jeg kan efter Tirsdag hvor jeg skal på syghuset og have lavet en Glykose belastning da de tror jeg har fået graviditets sukkersyge
men ved mere efter tirsdag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mettefpigen skriver: Skal vi aftale at følges med bus på fredag???....
Skal vi aftale at følges med bus på fredag???....
nellemann24 skriver: kl 10 passe fint. til jer der tager bussen, så skal i af lige after lindved. ved højby skole, det er før rundkørelse. også vil jeg tage i mod jer..
kl 10 passe fint.
til jer der tager bussen, så skal i af lige after lindved. ved højby skole, det er før rundkørelse.
også vil jeg tage i mod jer..
4kløver skriver: Ja det vi godt.. men har tænkt på at tag bussen lidt før vis vi kommer mange med barnevogn for de tager kun 2 med.
Ja det vi godt.. men har tænkt på at tag bussen lidt før vis vi kommer mange med barnevogn for de tager kun 2 med.
Nåå jaa tænkte jeg ik over da jeg ikk barn endnu haha...
4kløver skriver: Fri skolen ikke
Fri skolen ikke
jo det er ved højby friskole
Har kigget lidt på bussen og der kører en kl 9:15 eller 9:35
Mettefpigen skriver: Har kigget lidt på bussen og der kører en kl 9:15 eller 9:35
4kløver skriver: Kigger lige hvordan det ser ud herfra
Kigger lige hvordan det ser ud herfra
i må meget gerne skrive hvad tid i tager med bussen så jeg kan hente jer
Hej piger.
Jeg er klar hvis min plukver fortager sig de har været rigtig slemmer og der har været rigtig mange efter syghus besøg i går.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128