Skoldkopper Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

Henriette1973

norenberg skriver:

mine ungers startede med blære i ansigtet kun få stykker de første dage men derefter fulgte flere hundrede og i dag 2½ måned senere er hendes ansigt fyldt med store ar på størrelse med ærter...og begge drenge har mistet alt håret hvor alle skoldkopperne har været i hovedbunden

Puhh ha det lyder voldsomt. Det vi undre os over at det er startet på hendes fødder og ben... Men hun er også lidt modsat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

norenberg

Henriette1973 skriver:

Puhh ha det lyder voldsomt. Det vi undre os over at det er startet på hendes fødder og ben... Men hun er også lidt modsat

ja det er lidt underligt...hos vores datter startede det med en kæmpe blære midt i panden....den store dreng på ryggen og den lille på maven så tror det er lidt individuelt hvor det starter henne....men håber hun får et mildt forløb mine var i hvertfald meget hårdt ramt....og den lille var kun 2 mdr da de blev ramt...men kan anbefale kløestillende salve som kan købes i håndkøb på apoteket hvis det bliver alt for slemt...

Anmeld

30. juni 2011

Miss Tina

Henriette1973 skriver:

Hej de damer, håber der er nogen der kan hjælpe os

Er der nogen der ved hvordan skoldkopper starter og hvordan de ser ud til at starte med?

Min datter har på sine fodsåler og lidt oven på storetåen en stor + mange små blæner der vokser. Kan det være skoldkopper. Hun virker også lidt sløj...

Med venlig hilsen

Henriette

Hvad med hånd-fod-mund syge?? Det starter ligner meget skoldkopper. Vi har lige været ramt af hånd-fod mund sygen, den tager heldigvis ikke lige så lang tid som skoldkopperne.

God bedring

Anmeld

30. juni 2011

Henriette1973

Miss Tina skriver:

Hvad med hånd-fod-mund syge?? Det starter ligner meget skoldkopper. Vi har lige været ramt af hånd-fod mund sygen, den tager heldigvis ikke lige så lang tid som skoldkopperne.

God bedring

Tak for dit svar

Det har vi også talt om, men nu begynder der at komme op af benene og i ansigtet...

Anmeld

30. juni 2011

Henriette1973

norenberg skriver:

ja det er lidt underligt...hos vores datter startede det med en kæmpe blære midt i panden....den store dreng på ryggen og den lille på maven så tror det er lidt individuelt hvor det starter henne....men håber hun får et mildt forløb mine var i hvertfald meget hårdt ramt....og den lille var kun 2 mdr da de blev ramt...men kan anbefale kløestillende salve som kan købes i håndkøb på apoteket hvis det bliver alt for slemt...

Sikke en omgang og tak skal du have. Vi vil forbi apoteket i morgen efter klø og smerte stillende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.