karinaterese skriver:
Hej din historie ligner meget mit liv fra ca. 2 år siden.. havde en kæreste der trykkede mig psykisk ned sagde jeg var klam osv psykisk terror. den eneste forskel er bare vi ingen børn havde men hunde og så slog han også..
for din søns skyld er det jeg ser som det bedste at du går fra ham. det er altså synd for din søn at han skal leve i sådan noget negativt noget.. det er også synd for dig.. jeg kunne heller ikke komme ud af mit forhold i laaaaaang tid.. seriøst det er ikke ham du skal leve med det ved du også godt selv hvis du mærker efter indeni. du savner kun tryghed og er bange for hvad der skal blive af dig hvis han ikke er der og om du klare dig.. men jeg lover dig at du får det så godt når du lige er kommet over den første tid..
du fortjener meget bedre
med tiden finder du en anden sød fyr der fortjener dig og så kan du jo give din søn søskende med ham 
mange tanker fra mig
Tak for svar...
er ked af at høre du selv har stået i den situation.
"Problemet" er at min kæreste også kan være sød, være den der siger undskyld, være den der trøster mig og får mig til at grine...
Ligeså skøn han kan være ligeså negativ og mega TRÆLS og irriterende kan han være.
Og JA jeg er i det her forhold primært for tryghedens skyld, jeg ved hvad jeg har, men ved ikke hvad jeg får (om jeg får noget/nogen). Jeg tror som tidligere skrevet at han har et BUNDlavt selvværd og er mega jaloux på mig, min familie og vores søn - han kan ikke nyde os fordi jalouxien tager overhånd... og det er mega hårdt for os alle...
Anmeld