Så er der kun tilbage at vente.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

malenemusen

Tredje gang er lykkens gang for jer - det kan jeg bare mærke....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Putomanen

Mon en ekstra  vil hjælpe lidt?? Jeg håber

Det er godt at høre, at du endelig er blevet inseminerert, når nu din krop har kørt lidt rundt med jer...

Du har ikke virket helt på toppen på det sidste, så jeg håber inderligt, at du ikke behøver at vente mere snart, bortset fra de 9 måneder jo

Anmeld

30. juni 2011

twinboys

30. juni 2011

AndreasMor84

Vi krydser også her søde

Anmeld

30. juni 2011

Miss BananaHammock

Putomanen skriver:

Mon en ekstra  vil hjælpe lidt?? Jeg håber

Det er godt at høre, at du endelig er blevet inseminerert, når nu din krop har kørt lidt rundt med jer...

Du har ikke virket helt på toppen på det sidste, så jeg håber inderligt, at du ikke behøver at vente mere snart, bortset fra de 9 måneder jo

Tak søde.

Har godt nok også været lidt nede over hele situationen. Tror det hårdeste er at min søster har termin i næste uge. Hun har PCO men det fik de lige klaret med lidt hormon og en hjemmerul også var den der for dem, så det er lidt hårdt. Men synes også heletiden jeg mister modet og har svært ved at holde humøret oppe - for hvorfor skulle det lige ske 3 gang, når det ikke er sket de første 2. Men sådan er jeg - en lille pessimist ;-)

Anmeld

30. juni 2011

Miss BananaHammock

Solstråle2011 skriver:

Vi krydser også her søde

Tak! 

Anmeld

30. juni 2011

Rockertand

Miss BananaHammock skriver:

Oveni hatten så er kæresten på Roskilde Festival - hvilket betyder han har måtte tage toget hjem for at aflevere sin del af arbejdet også afsted med toget igen. Men så fik jeg da lov til lige at se ham lidt 

He-he, lidt sjov historie I kan fortælle, når I beslutter jer for at offentliggøre den glade nyhed om en lille på vej.

Held og lykke med det, vi glæder os til at læse jubeltråden

Anmeld

30. juni 2011

Miss BananaHammock

Rockertand skriver:

He-he, lidt sjov historie I kan fortælle, når I beslutter jer for at offentliggøre den glade nyhed om en lille på vej.

Held og lykke med det, vi glæder os til at læse jubeltråden

Det har du ret i - en god en til børnebørnene 

Glæder mig til at lave en jubeltråd! 

Anmeld

30. juni 2011

nielsen80

30. juni 2011

Putomanen

Miss BananaHammock skriver:

Tak søde.

Har godt nok også været lidt nede over hele situationen. Tror det hårdeste er at min søster har termin i næste uge. Hun har PCO men det fik de lige klaret med lidt hormon og en hjemmerul også var den der for dem, så det er lidt hårdt. Men synes også heletiden jeg mister modet og har svært ved at holde humøret oppe - for hvorfor skulle det lige ske 3 gang, når det ikke er sket de første 2. Men sådan er jeg - en lille pessimist ;-)

Åhh, det er så hårdt når man bliver overhalet, og især hvis det er nogen, som er tæt på en... Du får en kæmpe

Jeg kan godt forstå, at du har svært ved at tro på, at det lykkes, men det gør det! Selvfølgelig gør det det!!! Vi er nødt til at bevare håbet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.