Er idag (d. 30/6) blevet insemineret for 3 gang. Dvs. sidste IUI forsøg inden vi skal til samtale om hvordan vi så griber det an. Så forhåbentlig ingen samtale til os..... 
Men hold op det har været et mere besværligt forløb denne gang. Har været inde til scanning 3 gange før jeg var klar til inseminering.
Første scanning: Højre side havde 2 fine på 12mm og 1 lille. Der var ingen i venstre...
Anden scanning: Højre side uændret, og der var kommet en mindre en i venstre
Trejde scanning: Højre side stadig uændret og venstre side var pludselig gået amok og havde en stor fin en på 18mm.
Fik så lov at tage min ÆL sprøjte og så ind og blive insemineret idag.
Har det lidt underligt med det hele - da vi jo havde håbet på mere end 1 stk., da vi ikke har noget imod tvilling, og ved at 2 giver større chance. Så nu føler jeg mig lidt skuffet over at det kun endte med 1, selvom jeg bare skulle være glad for at det overhovedet endte med nogle. 
Oveni hatten så er kæresten på Roskilde Festival - hvilket betyder han har måtte tage toget hjem for at aflevere sin del af arbejdet også afsted med toget igen. Men så fik jeg da lov til lige at se ham lidt 
Men ja piger - nu skal jeg så bare be om alle de krydsede fingre I kan leverer. 3 gang må sku være lykkens gang.!!!!
Anmeld