Update på feber, udslæt og kold sved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

2721

Puslingen skriver:

Tak, pt sidder han og hænger op af mig i sofaen og udslættet breder sig forsat

farven forsvinder næsten når man trykker på dem. Men det er stadig knoldet/hævet eller hvad man kan kalde det det! Han virker frisker men udslættet breder sig forsat. Han har dog fået virus halsbetændelse siden sidste besøg-igår! Og så er han idag blevet podet for mæslinger. Men lægen mente blot min søn var en pyllermås! (kælling)

årh den stakkel
Håber meget snart han bliver frisk igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

Puslingen skriver:

farven forsvinder næsten når man trykker på dem. Men det er stadig knoldet/hævet eller hvad man kan kalde det det! Han virker frisker men udslættet breder sig forsat. Han har dog fået virus halsbetændelse siden sidste besøg-igår! Og så er han idag blevet podet for mæslinger. Men lægen mente blot min søn var en pyllermås! (kælling)

årh den stakkel
Håber meget snart han bliver frisk igen

godt at farven forsvinder når du trykker, for så er det ikke mæslinger.

Så mon ikke det er en god omgang virus i hele hans system der driller? Ikke sjovt når de er skidtmas, men godt at høre at han er blevet lidt friskere...

De læger altså... Er glad for at vores en stille og rolig dame, men hun ved også at vi 'kun' kommer når lokumet virkelig brænder.

Her er han gået kold igen og ligger stadig hvor han blev lagt da vi kom hjem fra dp. Dog været ude at forsøge at kaste op, men hans system er jo forlængst tom, da han er i en dum periode hvad mad angår. Har tisset 1 gang idag, indtil videre...

Anmeld

30. juni 2011

2721

Mor til Frederic skriver:

godt at farven forsvinder når du trykker, for så er det ikke mæslinger.

Så mon ikke det er en god omgang virus i hele hans system der driller? Ikke sjovt når de er skidtmas, men godt at høre at han er blevet lidt friskere...

De læger altså... Er glad for at vores en stille og rolig dame, men hun ved også at vi 'kun' kommer når lokumet virkelig brænder.

Her er han gået kold igen og ligger stadig hvor han blev lagt da vi kom hjem fra dp. Dog været ude at forsøge at kaste op, men hans system er jo forlængst tom, da han er i en dum periode hvad mad angår. Har tisset 1 gang idag, indtil videre...

Okay, det er da rart at vide
ja, det er rartKan bare ikke forstå hvor det udslæt bliver ved med at sprede sig
Årh lille pus dog
Håber ikke at det kommer til at gøre han taber sig endnu mere

Anmeld

30. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

Puslingen skriver:

Okay, det er da rart at vide
ja, det er rartKan bare ikke forstå hvor det udslæt bliver ved med at sprede sig
Årh lille pus dog
Håber ikke at det kommer til at gøre han taber sig endnu mere

taget fra sygebørn.dk - udslæt

Så længe han er skidt og har virus i sig, vil der vel være virus udslæt af en art...

Frederic skal nok klare sig, det plejer han ihvertfald.. Hader bare når han har opkast, for det dræner ham bare for al energi. Indtil videre har han spist ½ riskiks og lidt iste og ellers bare sove. Sidst han havde opkast var det kun en ½ dag og så var han frisk igen...

Anmeld

30. juni 2011

2721

Mor til Frederic skriver:

taget fra sygebørn.dk - udslæt

Så længe han er skidt og har virus i sig, vil der vel være virus udslæt af en art...

Frederic skal nok klare sig, det plejer han ihvertfald.. Hader bare når han har opkast, for det dræner ham bare for al energi. Indtil videre har han spist ½ riskiks og lidt iste og ellers bare sove. Sidst han havde opkast var det kun en ½ dag og så var han frisk igen...

Tak, ja der er jo ikke andet at gøre end at se tiden an. Ville bare ønske jeg kunne få et navn på hvad det er. Syntes virus er så difust og ikke spor betryggendeå men det nok bare mig

Det kan jeg godt forstå, særligt med de problemer han har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.