Update på feber, udslæt og kold sved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.196 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

2721

Ringede til vagtlægen kl 16 og de ville gerne se os. Lillemanden var dybt ulykkelig og græd meget. Vagtlægen tjekkede ham igennem sagde at hans tromme hinder var lidt lyserøde, men det havde ikke nogen betydning. Så så hun på hans udslæt og var meget i tvivl om hvor vidt det var mæslinger eller virus udslæt. Vi blev enige om at se tiden an. Aftalen lyder på at hvis hans feber stiger elller udslættet flyder mere sammen skal vi komme ind med ham. Han er ekstrem sensetiv og hun mente derfor at de ingen gavn-tværtimod ville have at indlægge ham til obs. Han er endelig faldet i søvn så det er dejligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Janni.

Rigtig god bedring 

Anmeld

29. juni 2011

SussieThyssen

Puslingen skriver:

Ringede til vagtlægen kl 16 og de ville gerne se os. Lillemanden var dybt ulykkelig og græd meget. Vagtlægen tjekkede ham igennem sagde at hans tromme hinder var lidt lyserøde, men det havde ikke nogen betydning. Så så hun på hans udslæt og var meget i tvivl om hvor vidt det var mæslinger eller virus udslæt. Vi blev enige om at se tiden an. Aftalen lyder på at hvis hans feber stiger elller udslættet flyder mere sammen skal vi komme ind med ham. Han er ekstrem sensetiv og hun mente derfor at de ingen gavn-tværtimod ville have at indlægge ham til obs. Han er endelig faldet i søvn så det er dejligt.

Rigtig god bedring..jeg håber virkeligt at det må klinge af til i morgen.
Stort knus

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. juni 2011

klmf

Rigtig god bedring med lillemanden! Træls at være syg i den hede

Anmeld

29. juni 2011

2721

Janni. skriver:

Rigtig god bedring 

Tak

Anmeld

29. juni 2011

2721

SussieThyssen skriver:

Rigtig god bedring..jeg håber virkeligt at det må klinge af til i morgen.
Stort knus

Kærligst
Sussie

Håber jeg også. Men udslættet spredte sig forsat da han blev lagt i seng

Anmeld

29. juni 2011

2721

lotchen skriver:

Rigtig god bedring med lillemanden! Træls at være syg i den hede

Tak, nej det er ikke spor sjovt

Anmeld

29. juni 2011

CamillaSoefelt

Puslingen skriver:

God bedring. Håber han er meget friskere når han vågner

Anmeld

30. juni 2011

2721

CamillaSoefelt skriver:

God bedring. Håber han er meget friskere når han vågner

Tak, pt sidder han og hænger op af mig i sofaen og udslættet breder sig forsat

Anmeld

30. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

Puslingen skriver:

Tak, pt sidder han og hænger op af mig i sofaen og udslættet breder sig forsat

hvordan er hans udslæt nu?

Hvis du trykker med en finger i udslæt, hvordan ser det ud når du løfter finger'n igen?

Rigtig god bedring med ham...

Sidder selv med en dreng der for 1 gang i hans snart 26 mdr's dp liv er blevet ringet hjem. Han ligger bare, kaster alt op der kommer ind - kaster op selvom der intet er at kaste op af...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.