Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tullen85 skriver: Jeg købte i sin tid en gammeldags "trompet" pumpe i matas til 30-40 kr, bare for at prøve om jeg kunne... Den har virket bedst for mig, har haft lånt en advent eller hvad de hedder, der fik jeg intet ud... :-)
Jeg købte i sin tid en gammeldags "trompet" pumpe i matas til 30-40 kr, bare for at prøve om jeg kunne... Den har virket bedst for mig, har haft lånt en advent eller hvad de hedder, der fik jeg intet ud... :-)
Hvad er en trompet pumpe+ det har jeg ikke hørt før
babytwins skriver: Hej jeg har en avent manuel brystpumpe jeg vil sælge for 50 kr, den virker ubeklageligt..
Hej jeg har en avent manuel brystpumpe jeg vil sælge for 50 kr, den virker ubeklageligt..
Har du et billede af den?
kitra skriver: Hvad er en trompet pumpe+ det har jeg ikke hørt før
Hedder den heller ikke, synes bare den ligner.. :-D
Ligner lidt denne her, bare uden beholderen neden under, der er bare sådan en fordybning og så tømmer man ud i en sutteflaske efterhånden...
http://www.babysam.dk/nuby-natural-touch-brystpumpe.aspx
Tullen85 skriver: Hedder den heller ikke, synes bare den ligner.. :-D Ligner lidt denne her, bare uden beholderen neden under, der er bare sådan en fordybning og så tømmer man ud i en sutteflaske efterhånden... http://www.babysam.dk/nuby-natural-touch-brystpumpe.aspx
okay har aldrig prøvet det før, men det kan da godt være det er sådan en jeg skal prøve for gider ikke gi en formue for noget jeg måske ikke skal bruge alligevel.
jeg har en du kan få bar du betaler porto
kitra skriver: Ikke for at være utålmodig men har du fået taget billeder?
Ikke for at være utålmodig men har du fået taget billeder?
Undskyld undskyld undskyld.. jeg har haft mega travlt de sidste 3 dage fordi jeg har lavet kæmpe surprise party for forældrene.. Så har ikke haft tid.. men kan ikke finde den lille dims der gør at det danner "vakum".. Håber ud har fundet en anden..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128