Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej jeg er på udkig efter en billig brystpumpe. Jeg er ikke interesseret i at gi ret meget for den da det er et forsøg da min datter ikke vil tage sutteflasken så vil prøve at malke lidt ud og se om jeg på den måde kan få hende til at tage flasken. Jeg kan ikke rigtig få noget ud med håndkræft så derfor vil jeg prøve en pumpe. Evt nogen der vil leje en ud til billige penge?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kitra skriver: Hej jeg er på udkig efter en billig brystpumpe. Jeg er ikke interesseret i at gi ret meget for den da det er et forsøg da min datter ikke vil tage sutteflasken så vil prøve at malke lidt ud og se om jeg på den måde kan få hende til at tage flasken. Jeg kan ikke rigtig få noget ud med håndkræft så derfor vil jeg prøve en pumpe. Evt nogen der vil leje en ud til billige penge?
Tænker du en manuel brystpumpe eller elektrisk ? Og hvad er billige penge ?
Dk_lady skriver: Tænker du en manuel brystpumpe eller elektrisk ? Og hvad er billige penge ?
Det er næsten lige meget jeg har aldrig prøvet en pumpe så aner ikke hvad der er bedst. Jamen billige penge hmm det ved jeg ikke lige men jeg kan leje en på apoteket til 250 kr så den skal være billigere end det
Jeg har en manuel avent du kan købe for 100 + porto kr
Den lykkelige skriver: Jeg har en manuel avent du kan købe for 100 + porto kr
det lyder ikke helt galt er det muligt at se et billede af den?
kitra skriver: det lyder ikke helt galt er det muligt at se et billede af den?
Den ligger hos mine forældre desværre.. sammen med en hulens masse avent flasker vi heller ikke skal bruge.. så kan ikke tage billed idag.. men imorgen hvis du er interesseret idet?
Den lykkelige skriver: Den ligger hos mine forældre desværre.. sammen med en hulens masse avent flasker vi heller ikke skal bruge.. så kan ikke tage billed idag.. men imorgen hvis du er interesseret idet?
meget gerne vil gerne snart igang med at afprøve mit eksperiment.
Ikke for at være utålmodig men har du fået taget billeder?
Hej jeg har en avent manuel brystpumpe jeg vil sælge for 50 kr, den virker ubeklageligt..
Jeg købte i sin tid en gammeldags "trompet" pumpe i matas til 30-40 kr, bare for at prøve om jeg kunne... Den har virket bedst for mig, har haft lånt en advent eller hvad de hedder, der fik jeg intet ud... :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128