Søger billig brystpumpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.176 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

kitra

Hej jeg er på udkig efter en billig brystpumpe. Jeg er ikke interesseret i at gi ret meget for den da det er et forsøg da min datter ikke vil tage sutteflasken så vil prøve at malke lidt ud og se om jeg på den måde kan få hende til at tage flasken. Jeg kan ikke rigtig få noget ud med håndkræft så derfor vil jeg prøve en pumpe. Evt nogen der vil leje en ud til billige penge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Laura.

kitra skriver:

Hej jeg er på udkig efter en billig brystpumpe. Jeg er ikke interesseret i at gi ret meget for den da det er et forsøg da min datter ikke vil tage sutteflasken så vil prøve at malke lidt ud og se om jeg på den måde kan få hende til at tage flasken. Jeg kan ikke rigtig få noget ud med håndkræft så derfor vil jeg prøve en pumpe. Evt nogen der vil leje en ud til billige penge?

Tænker du en manuel brystpumpe eller elektrisk ? Og hvad er billige penge ?

Anmeld

29. juni 2011

kitra

Dk_lady skriver:

Tænker du en manuel brystpumpe eller elektrisk ? Og hvad er billige penge ?

Det er næsten lige meget jeg har aldrig prøvet en pumpe så aner ikke hvad der er bedst. Jamen billige penge hmm det ved jeg ikke lige men jeg kan leje en på apoteket til 250 kr så den skal være billigere end det

Anmeld

29. juni 2011

Den lykkelige

Jeg har en manuel avent du kan købe for 100 + porto kr

Anmeld

29. juni 2011

kitra

Den lykkelige skriver:

Jeg har en manuel avent du kan købe for 100 + porto kr

det lyder ikke helt galt er det muligt at se et billede af den?

Anmeld

29. juni 2011

Den lykkelige

kitra skriver:

det lyder ikke helt galt er det muligt at se et billede af den?

Den ligger hos mine forældre desværre.. sammen med en hulens masse avent flasker vi heller ikke skal bruge.. så kan ikke tage billed idag.. men imorgen hvis du er interesseret idet?

Anmeld

29. juni 2011

kitra

Den lykkelige skriver:

Den ligger hos mine forældre desværre.. sammen med en hulens masse avent flasker vi heller ikke skal bruge.. så kan ikke tage billed idag.. men imorgen hvis du er interesseret idet?

meget gerne vil gerne snart igang med at afprøve mit eksperiment.

Anmeld

1. juli 2011

kitra

Den lykkelige skriver:

Ikke for at være utålmodig men har du fået taget billeder?

Anmeld

1. juli 2011

Halløjsa

Hej jeg har en avent manuel brystpumpe jeg vil sælge for 50 kr, den virker ubeklageligt..

Anmeld

1. juli 2011

SHERO

Jeg købte i sin tid en gammeldags "trompet" pumpe i matas til 30-40 kr, bare for at prøve om jeg kunne... Den har virket bedst for mig, har haft lånt en advent eller hvad de hedder, der fik jeg intet ud... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.