Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lisbeth2910 skriver: ha ha ha JUBIIIIIIIIIIIIIII det kan kun være til min rullepølse! Du er bare så sød og vi glæder os helt vildt til tøjet er færdigt. (ok indrømmet det er nok mest mig der glæder mig) Du får lige et billede af rullepølsen - kun fordi du er så sød
ha ha ha JUBIIIIIIIIIIIIIII det kan kun være til min rullepølse! Du er bare så sød og vi glæder os helt vildt til tøjet er færdigt. (ok indrømmet det er nok mest mig der glæder mig)
Du får lige et billede af rullepølsen - kun fordi du er så sød
lisbeth, du har da ikke fortalt din datter var SÅ smuk...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sig mig, har jeg misset en tråd hvori man kan bestille dine lækre ting??
Mi skriver: Hvor er rullepølsen sød
Hvor er rullepølsen sød
1000 tak - hun bliver endnu sødere når hun får Pernille's flotte tøj på! Det er bare det mest fantastiske tøj hun laver!
sandorff skriver: lisbeth, du har da ikke fortalt din datter var SÅ smuk...
Hi hi tak Natja! Troede du havde luret hende på fb
ihh hvor er hun skøn, får helt lyst til at bide i det lår der
Maise skriver: ihh hvor er hun skøn, får helt lyst til at bide i det lår der
Fnis! og tak
lisbeth2910 skriver: 1000 tak - hun bliver endnu sødere når hun får Pernille's flotte tøj på! Det er bare det mest fantastiske tøj hun laver!
Ja, det ser skide godt ud
Det kan de sagtens Skal de også være med rib? og skal de være det samme stof, de samme ugler på grøn baggrund eller uglerne på grenene?
Dem her, og hun er helt vild med grøn lige nu, så gerne grøn rib ligesom på dem her
Mi skriver: Hvor er det et flot mønster til trøje Hvor er den fra?
Hvor er det et flot mønster til trøje Hvor er den fra?
Mi skriver: Stoffet er altså også vild flot, jeg er vild med det du laver.
Stoffet er altså også vild flot, jeg er vild med det du laver.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128