Voksi - Jeg forstår det ikke!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

Pige2009

Issa skriver:

Mange tak for svar - jamen hvordan har du brugt den mht til autostolen?.. har du bare lynet den op og så spændt selen og så lynet den op igen eller?

I min er der huller til barnevognsselen og dem har vi så også brugt til autostolen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

ModerNatur

Baagøe skriver:

I min er der huller til barnevognsselen og dem har vi så også brugt til autostolen

Jamen det er der godt nok også i min, men kun "bagpå" eller hvad skal man sige..

Anmeld

3. juli 2011

Pige2009

Issa skriver:

Jamen det er der godt nok også i min, men kun "bagpå" eller hvad skal man sige..

Ok. Det er nok meget forskelligt fra mærke til mærke

Anmeld

3. juli 2011

ModerNatur

Baagøe skriver:

Ok. Det er nok meget forskelligt fra mærke til mærke

Tjah.. men min er nu også en ægte voksi.. Er der også huller "foran" på din?

Anmeld

3. juli 2011

K.Rehder

Jeg synes den er enorm smart nu hvor baby er begyndt at trille rundt hele tiden...Vi har den med når vi skal ud på besøg. Har hendes legetøg til at ligge i den så den nemt kan foldes ud og bruges som legetæppe alle steder

Anmeld

3. juli 2011

Lenats31

Issa skriver:

Mange tak for svar - jamen hvordan har du brugt den mht til autostolen?.. har du bare lynet den op og så spændt selen og så lynet den op igen eller?

Du bør holde dig fra at bruge den i autostolen uanset graderne udenfor. Den er for tyk. Tykt "overtøj" presses sammen i et uheld. Selvom selen kan trækkes igennem posen er den stadig ikke jordens bedste valg lige netop der. Til autostole findes nogle tyndere men lige så varme-effektive produkter, som osse yder en bedre sikkerhed. det eneste de ikke kan bruges til som Voksien kan er at de ikke erstatter liften i barnevognen. men ellers kan de osse anvendes i barnevognen, klapvognen mv.

disse er på markedet:

Sitbag

Multi-Posen

Multi-Posen eren dragtsom er bedst i de helt små babystole med 3 punktssele. Skal den anvendes i en stol med 5 punktssele så kræver det at du afmonterer 5-punktsselen bagpå for at sætte Multi-Posen i stolen. proceduren er den samme når posen skal ud igen. Skridtstroppen du trækker i for at stramme selen om barnet vil være placeret undenfor Multi-posen

Sitbag er et slags slag med en fodpose. Den er nem at anvende i alle typer stole, da den helt går udenom selesystemet. Skridtstroppen kan man trække igennem. så selen nemt kan strammes uden at vække et evt. sovende barn. barnet kan sætes i autostolen sovende.

Lena

Anmeld

4. juli 2011

Pige2009

Issa skriver:

Tjah.. men min er nu også en ægte voksi.. Er der også huller "foran" på din?

Jeg har den af uld og der er huller for og bag, men ikke på flappen, som vi så lagde over Laura, da hun var spøndt fast

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.