Voksi - Jeg forstår det ikke!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.577 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. juni 2011

ModerNatur

Nu må i altså liiige forklare mig hvad det er der er så smart ved de hersens køreposer som voksi, sleebee osv..

Jeg havde fået indtrykket, at det var en (dyne)pose man puttede barnet ind i, og så kunne man fx undgå at trække barnet i og af alt muligt tøj, når det skulle fra autustol, og hen i lift når man fx var ude på besøg.

Men på den voksi jeg har er der godt nok også huller til seler bagpå, men eftersom selen skal spændes foran, skal den foreste del af posen jo lynes ned, og så kunne baby jo lige så godt have en flyverdragt på, som skulle lynes af inde i varmen..

Det er sikkert mig der ikk fatter noget, men forklar mig liige hvordan jeg bruger voksien, så det skulle være smart??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

bullerbassen

Vi er super glade for vores voksipose - bruger den ikke nu men om vinteren. Har haft den til alle vores børn og en af det bedste invisteringer vi har gjordt.

Vi bruger den i barnevognen Fra sent efter til tidligt forår. Syntes det er super skønt bare at putte baby i en lille strik trøje og derefter i vognen. Ingen flyverdragt og dislige.

Og til nogle børn er den super fordi man pakker barnet helt ned og det giver en tryghed for barnet. Og dermed falder de nemmere til ro / søvn.

Anmeld

28. juni 2011

Pige2009

Issa skriver:

Nu må i altså liiige forklare mig hvad det er der er så smart ved de hersens køreposer som voksi, sleebee osv..

Jeg havde fået indtrykket, at det var en (dyne)pose man puttede barnet ind i, og så kunne man fx undgå at trække barnet i og af alt muligt tøj, når det skulle fra autustol, og hen i lift når man fx var ude på besøg.

Men på den voksi jeg har er der godt nok også huller til seler bagpå, men eftersom selen skal spændes foran, skal den foreste del af posen jo lynes ned, og så kunne baby jo lige så godt have en flyverdragt på, som skulle lynes af inde i varmen..

Det er sikkert mig der ikk fatter noget, men forklar mig liige hvordan jeg bruger voksien, så det skulle være smart??

Jeg har en original Voksi af uld og bruger den både sommer og vinter i barnevognen. Jeg har aldrig haft en lift til min datter, da jeg havde Voksi-posen, som jeg kunne bære hende i. Fordelen ved Voksi-posen er også, at baby ikke kan sparke den af, som med dynen.

Jeg har også brugt den til autostolen

Anmeld

29. juni 2011

2babygirls

Issa skriver:

Vi brugte først slee bee'en da hun blev for stor til liften. Det var stadig vinter, så den fungere fint for hende. Vi har aldrig brugt en flyverdragt selvom hun er født i oktober sidste år.

Plus du har en seng med der, fordi den jo har et bræt, som gør det nemt at bære rundt hvis man er ude og baby skal puttes.

Anmeld

29. juni 2011

ModerNatur

bullerbassen skriver:

Vi er super glade for vores voksipose - bruger den ikke nu men om vinteren. Har haft den til alle vores børn og en af det bedste invisteringer vi har gjordt.

Vi bruger den i barnevognen Fra sent efter til tidligt forår. Syntes det er super skønt bare at putte baby i en lille strik trøje og derefter i vognen. Ingen flyverdragt og dislige.

Og til nogle børn er den super fordi man pakker barnet helt ned og det giver en tryghed for barnet. Og dermed falder de nemmere til ro / søvn.

Mange tak for svar Men med hensyn til autostolen har du ikke oplevet at det skulle være fantastisk smart?

Anmeld

29. juni 2011

bullerbassen

Issa skriver:

Mange tak for svar Men med hensyn til autostolen har du ikke oplevet at det skulle være fantastisk smart?

Har aldrig brugt den i autostol - viste ikke man kunne .

Og ved slet ikke hvordan man så spænder barnet fast ??

Men har været SUPER glad for den . Og ville ikke kunne undvære den

Anmeld

30. juni 2011

ModerNatur

Baagøe skriver:

Jeg har en original Voksi af uld og bruger den både sommer og vinter i barnevognen. Jeg har aldrig haft en lift til min datter, da jeg havde Voksi-posen, som jeg kunne bære hende i. Fordelen ved Voksi-posen er også, at baby ikke kan sparke den af, som med dynen.

Jeg har også brugt den til autostolen

Mange tak for svar - jamen hvordan har du brugt den mht til autostolen?.. har du bare lynet den op og så spændt selen og så lynet den op igen eller?

Anmeld

30. juni 2011

ModerNatur

bullerbassen skriver:

Har aldrig brugt den i autostol - viste ikke man kunne .

Og ved slet ikke hvordan man så spænder barnet fast ??

Men har været SUPER glad for den . Og ville ikke kunne undvære den

Nej jeg forstår heller ikke lige helt det der med autostolen, men håber da stadig at jeg bliver rigtig glad for den

Anmeld

30. juni 2011

Orkide86

Jeg har sådan en fra bilka, og har bare været rigtig glad for den.. har brugtden i barnevognen både sidste vinter og her i vinter.. så skønt bare putte hende der i i ikke ret meget tøj

Kan kun anbefalde den.

Anmeld

30. juni 2011

A.

man kan da ikke bruge voksi til autostolen den er da alt for stor til det..men man kan bruge en kørepose til autostolen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.