Storkebid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2011

L.J.L

Min mand på 32 har stadig sit storkebid, det strækker sig over panden og om i nakken og bliver meget synligt når han anstrenger sig. Min søn har arvet hans storkebid som også er fra næseryggen op over panden, hovedet og ned langs nakken, og en smule på halebenet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Minmio

BB78 skriver:

Isabella blev født med et storkebid på venstre øjenlåg - og et v i panden. Jeg har lige kigget nogle af de nyeste billeder igennem, og der kan man ikke se det på øjenlåget ret meget mere (hun er 8 mrd) 

Jeg kan heller ikke se det (dit profilbillede)

Anmeld

28. juni 2011

Clisolka

tatii72 skriver:

Jeg er lige i gang med at se om jeg kan finde et billede, hvor det er mere tydeligt - men det er mest når hun er træt, hidsig eller er i bad hvor de er tydligst  V'et er dog langt mere tydeligt nu, end det på øjenlåget 

Anmeld

28. juni 2011

Ranarupta

tatii72 skriver:

Min søn er født med storkebid på sin ene arm. Det er faktsik rimelig stort starter i håndfladen og fortsætter til albuen.

Egentlig generer det mig ikke, men jeg tænker stadig på hvor lang tid går før det forsvinder? Og er der nogle der slet ikke forsvinder?

Hvorfor er der nogle der har det overhovedet? For SP kan ikke svare på det

I må meget meget vise billeder af jeres/ jeres børns før og efter hvis I har lyst

Jeg har ikke noget input, men vil bare lige rose din lækkermås!
Hold da op, han er dejlig! 

Anmeld

28. juni 2011

Clisolka

tatii72 skriver:

Det er de 2 billeder jeg har, hvor de er tydligst 

På det øverste kan man stadig ane det over øjenlåget - og det nederste er kun et par dage gammelt  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. juni 2011

Minmio

Ranarupta skriver:

Jeg har ikke noget input, men vil bare lige rose din lækkermås!
Hold da op, han er dejlig!

Mange tak

Anmeld

28. juni 2011

Minmio

BB78 skriver:

Det er de 2 billeder jeg har, hvor de er tydligst 

På det øverste kan man stadig ane det over øjenlåget - og det nederste er kun et par dage gammelt 

Tak fordi at du fandt billeder frem af din skønne datter

Grunden til at jeg spørger er fordi at vi er uenige herhjemme.

Min mand synes at det skal fjernes med laser hvis det ikke forsvinder inden han skal i skole. Så han ikke bliver drillet osv.

Jeg synes at Michael selv skal have lov til at vælge om han vil fjerne det når det er eller ej. For i mine øjne gør mærket ham unik Og det er ham der skal leve med mærket, hvis det ikke forsvinder og han selv vil fjerne det, så vil jeg ikke stå i vejen for dette.

Anmeld

28. juni 2011

chael

tatii72 skriver:

Min søn er født med storkebid på sin ene arm. Det er faktsik rimelig stort starter i håndfladen og fortsætter til albuen.

Egentlig generer det mig ikke, men jeg tænker stadig på hvor lang tid går før det forsvinder? Og er der nogle der slet ikke forsvinder?

Hvorfor er der nogle der har det overhovedet? For SP kan ikke svare på det

I må meget meget vise billeder af jeres/ jeres børns før og efter hvis I har lyst

Min datter havde et storkebid i venstre øjekrog da hun blev født. Der gik et par mdr, så var det væk

*Camilla 26+6

Anmeld

28. juni 2011

Clisolka

tatii72 skriver:

Tak fordi at du fandt billeder frem af din skønne datter

Grunden til at jeg spørger er fordi at vi er uenige herhjemme.

Min mand synes at det skal fjernes med laser hvis det ikke forsvinder inden han skal i skole. Så han ikke bliver drillet osv.

Jeg synes at Michael selv skal have lov til at vælge om han vil fjerne det når det er eller ej. For i mine øjne gør mærket ham unik Og det er ham der skal leve med mærket, hvis det ikke forsvinder og han selv vil fjerne det, så vil jeg ikke stå i vejen for dette.

Jamen det var så lidt 

Jeg har den samme holdning som dig - det gør vores børn unikke  Jeg frygter lidt for det v i panden, men hun er vores egen lille "Harry Potter" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.