Storkebid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.027 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. juni 2011

Minmio

Min søn er født med storkebid på sin ene arm. Det er faktsik rimelig stort starter i håndfladen og fortsætter til albuen.

Egentlig generer det mig ikke, men jeg tænker stadig på hvor lang tid går før det forsvinder? Og er der nogle der slet ikke forsvinder?

Hvorfor er der nogle der har det overhovedet? For SP kan ikke svare på det

I må meget meget vise billeder af jeres/ jeres børns før og efter hvis I har lyst

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka har haft et storkebid i narken siden han er født og det er ikke gået væk.

Lina har født med et jordbærmærke ved hårgrænset ved panden. Det er ca 1/2 cm x 1/2 cm - men man ser det ikke længere når håret er vokset ud.

Jeg har desværre ingen billeder på denne pc.

Anmeld

28. juni 2011

signe.

tatii72 skriver:

Min søn er født med storkebid på sin ene arm. Det er faktsik rimelig stort starter i håndfladen og fortsætter til albuen.

Egentlig generer det mig ikke, men jeg tænker stadig på hvor lang tid går før det forsvinder? Og er der nogle der slet ikke forsvinder?

I må meget meget vise billeder af jeres/ jeres børns før og efter hvis I har lyst

vores dreng er 14 mdr og har et storkebid i nakken.. det er ikke så tydeligt mere..

Anmeld

28. juni 2011

Tin

Profilbillede for Tin

Jeg har 2 døtre, der begge har et stort storkebid i nakken og lidt ned mod ryggen. Den ene er 15 år, og hendes er der stadg, så jeg tror ikke det forsvinder når det er så stort som du beskriver.

Min yngste pige på 6 år, har også stadig hendes. Men da det er piger med langt hår kan man ikke se det. De er faktisk lidt stolte af deres "kendetegn"

Anmeld

28. juni 2011

MIWULA

Vi har en ven som er 25 år og har stadig sit.  Så det ikk altid det forsvinder.

Anmeld

28. juni 2011

Saram

Jeg er 21 og man kan stadig se/ane mit storkebid i nakken.

Anmeld

28. juni 2011

Minmio

Tak for alle jeres svar, på billedet kan man se det Det er formet som nogle røde prikker langs hans underarm.

Anmeld

28. juni 2011

Fenja09

Jeg mener at der er to slags "storkebid" - kan bare ikke huske hvad det andet hedder. Storkebid skal gerne forsvinde inden for et års tid, hvor den anden slags bliver hele livet.

Jeg er selv født med et "storkebid" og har det stadigvæk. Det sidder på min hæl og er på størrelse med en 50 øre.

/Fenja

Anmeld

28. juni 2011

PernilleogDennis

Jeg har haft storkebid som baby, et kæmpe rødt mærke under det ene øje, men idag er der kun en lille bitte rød plet. så det kan sagtens forsvinde igen.

Anmeld

28. juni 2011

Clisolka

tatii72 skriver:

Isabella blev født med et storkebid på venstre øjenlåg - og et v i panden. Jeg har lige kigget nogle af de nyeste billeder igennem, og der kan man ikke se det på øjenlåget ret meget mere (hun er 8 mrd) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.