Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MUMS lækkert dem vil jeg prøve, sjove til børnefødselsdag i børnehaven...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
babytwins skriver: MUMS lækkert dem vil jeg prøve, sjove til børnefødselsdag i børnehaven...
Jakob'sMor skriver: Takker - Ja da.Pop Cakes grundmasse.225 g sukker3 æg225 g smør225 g hvedemel75 g kakao3 tsk bagepulver150 g flødeost2 tsk vanilieessens300 g flormelis.Pisk sukker og æg luftigt og skummende. Smelt smørret og bland mel, kakao og bagepulver.Rør melblandingen i skiftevis med smørret og hæld dejen i en 25 x 35 cm bradepande beklædt med bagepapir.Bag kagen ved 175 grader og lad den afkøle helt.Pisk flødeosten med vanilie og flormelis og smuldre kagen i en stor røreskål. Rør kagesmuldret med flødeosten til en formbar ikke for klisteret masse.Du kan jo lave dem i lige den form i ønsker – de kugler jeg trillede var ca. 20 gram. Opskriften siger ca. 60 kugler. Hvis i ønsker at lave andre former, kan i komme massen ned i evt, stjerneform eller hjerteformer (isterningebakker er genialt) når hele massen er formet, kommes de på køl minimum 3 timer dog gerne natten over. Chokoladen (candy melts) smeltes over vandbad – dyb cirka 1 cm af pinden i den smeltede chokolade og pres den ind i kagen, dyp derefter kagen i chokoladen og bank stille på kanten af skålen så overskydende chokolade falder af – det tørre hurtigt så skal der krymmel på kommes det over med det samme (evt kom krymmel i en skål og dyp popcaken der i)
Takker - Ja da.Pop Cakes grundmasse.225 g sukker3 æg225 g smør225 g hvedemel75 g kakao3 tsk bagepulver150 g flødeost2 tsk vanilieessens300 g flormelis.Pisk sukker og æg luftigt og skummende. Smelt smørret og bland mel, kakao og bagepulver.Rør melblandingen i skiftevis med smørret og hæld dejen i en 25 x 35 cm bradepande beklædt med bagepapir.Bag kagen ved 175 grader og lad den afkøle helt.Pisk flødeosten med vanilie og flormelis og smuldre kagen i en stor røreskål. Rør kagesmuldret med flødeosten til en formbar ikke for klisteret masse.Du kan jo lave dem i lige den form i ønsker – de kugler jeg trillede var ca. 20 gram. Opskriften siger ca. 60 kugler. Hvis i ønsker at lave andre former, kan i komme massen ned i evt, stjerneform eller hjerteformer (isterningebakker er genialt) når hele massen er formet, kommes de på køl minimum 3 timer dog gerne natten over. Chokoladen (candy melts) smeltes over vandbad – dyb cirka 1 cm af pinden i den smeltede chokolade og pres den ind i kagen, dyp derefter kagen i chokoladen og bank stille på kanten af skålen så overskydende chokolade falder af – det tørre hurtigt så skal der krymmel på kommes det over med det samme (evt kom krymmel i en skål og dyp popcaken der i)
Fantastisk! Mange tak...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128