Spørgsmål ang. når de kravler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

sismofutten

morethanperfect skriver:

Der er godt nok også fuld fart på Oscar !  Han har mindst 3 blå mærker allerede .. 

Men hans knæ er han ligeglad med ..  

Ja, de der blå mærker har vi altså også - det sjoveste hun har fået, er i panden, fordi hun ville ind under sin seng, men blev ved med at støde hoved på sengekanten, da hun på ingen måde kunne komme under - men der gik noget tid før hun forstod det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

morethanperfect

sismofutten skriver:

Ja, de der blå mærker har vi altså også - det sjoveste hun har fået, er i panden, fordi hun ville ind under sin seng, men blev ved med at støde hoved på sengekanten, da hun på ingen måde kunne komme under - men der gik noget tid før hun forstod det

Heheh årrh .. Er hun også en stædig lille én ..

Oscar fik sit ben i klemme i mellem tremmerne og resulterede i vi næsten ikke kunne får det ud .. OG et kæmpe mærke  

Anmeld

27. juni 2011

sismofutten

morethanperfect skriver:

Heheh årrh .. Er hun også en stædig lille én ..

Oscar fik sit ben i klemme i mellem tremmerne og resulterede i vi næsten ikke kunne får det ud .. OG et kæmpe mærke  

Jep, det er hun - også i den grad

Det er altså åbenbart noget de bare skal, for jeg blev da også vækket i nat, af et smerte-skrig - hende ben havde også sat sig fast i mellem tremmerne

Anmeld

27. juni 2011

morethanperfect

sismofutten skriver:

Jep, det er hun - også i den grad

Det er altså åbenbart noget de bare skal, for jeg blev da også vækket i nat, af et smerte-skrig - hende ben havde også sat sig fast i mellem tremmerne

Åh nej . ! Det er så forfærdeligt når de skriger hjerteskærende

Anmeld

27. juni 2011

Clisolka

sismofutten skriver:

Hej tøser,

Så er min skønne datter begyndt at kravle, og hold da op hvor det bare går hurtigt :-)

Men, hun får altså nogle røde knæ af det - hun virker ikke særlig generet af det (prøvede at trykke lidt på dem tidligere, da hun var optaget af noget andet - og hun reagerede ikke) - gør Jeres også det?

Jeg tænkte faktisk det samme den anden dag. Godt nok har hun ikke fået måsen med op - endnu, men møver sig frem på gulvet. 

Jeg har en baby på 8 mrd. som tror at benene skal spises istedet for at bruges 

Anmeld

27. juni 2011

Mor-til-asta-09

sismofutten skriver:

Hej tøser,

Så er min skønne datter begyndt at kravle, og hold da op hvor det bare går hurtigt :-)

Men, hun får altså nogle røde knæ af det - hun virker ikke særlig generet af det (prøvede at trykke lidt på dem tidligere, da hun var optaget af noget andet - og hun reagerede ikke) - gør Jeres også det?

Det er noget med at små børns knogler er noget blødere end vores er.. så de kan holde til noget mere.. også derfor det er sjældent der er børn med brækkede arme og ben f.eks...

Anmeld

28. juni 2011

Pige2009

sismofutten skriver:

Nej, det har I jo nok helt ret i - er nok bare en pylre-mor

Tak for svar

Man er jo altid lidt påpasselig, når det kommer til ens børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.