Spørgsmål ang. når de kravler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.212 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

sismofutten

Hej tøser,

Så er min skønne datter begyndt at kravle, og hold da op hvor det bare går hurtigt :-)

Men, hun får altså nogle røde knæ af det - hun virker ikke særlig generet af det (prøvede at trykke lidt på dem tidligere, da hun var optaget af noget andet - og hun reagerede ikke) - gør Jeres også det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Nessie

Jeg gjorde det samme med Daniels, men det generer dem åbenbart ikke

Han hev sig frem i armene til at starte med, samtidig med at han skubbede fra med den ene fod. Han endte med at få en vabel på foden, og vupti, så kunne han komme op på alle fire i stedet for

Anmeld

27. juni 2011

sne190810

sismofutten skriver:

Hej tøser,

Så er min skønne datter begyndt at kravle, og hold da op hvor det bare går hurtigt :-)

Men, hun får altså nogle røde knæ af det - hun virker ikke særlig generet af det (prøvede at trykke lidt på dem tidligere, da hun var optaget af noget andet - og hun reagerede ikke) - gør Jeres også det?

Ork ja .. Og blå mærker så det basker!

Meeeen .. Det ser ikke ud til at genere din lille pige det mindste, så tænker at det er bare sådan landet ligger.  
Tror måske bare huden lige skal hærdes lidt på en måde .. Hvis du forstår?

Anmeld

27. juni 2011

sismofutten

sne190810 skriver:

Ork ja .. Og blå mærker så det basker!

Meeeen .. Det ser ikke ud til at genere din lille pige det mindste, så tænker at det er bare sådan landet ligger.  
Tror måske bare huden lige skal hærdes lidt på en måde .. Hvis du forstår?

Det var også det jeg tænkte - det kan jo ikke undgåes, og slet ikke sådan en dag som i dag, hvor hun har rendt rundt uden tøj på - og ja, de blå mærker kender vi også alt til :-)

Tak for dit svar :-)

Anmeld

27. juni 2011

sismofutten

Nessie skriver:

Jeg gjorde det samme med Daniels, men det generer dem åbenbart ikke

Han hev sig frem i armene til at starte med, samtidig med at han skubbede fra med den ene fod. Han endte med at få en vabel på foden, og vupti, så kunne han komme op på alle fire i stedet for

Hi hi, ja, sådan kan man også lære det

Er glad for at vi ikke er de eneste, der har været bekymret

Tak for dit svar

Anmeld

27. juni 2011

Pige2009

sismofutten skriver:

Hej tøser,

Ja, Lauras var på et tidspunkt næsten helt hårdhudede, men det kan ikke undgås på denne årstid

Anmeld

27. juni 2011

millesofie

Tinke begyndte at kravle i vinteren så hun havde bukser på, men når hun blev rød, så smurte jeg dem med lidt zinksalve eller andet godt om aftenen inden hun skulle sove

aner ikke om det gjorde en forskel, fordi hun jo ikke virkede til at det gjorde ondt i forvejen, men jeg synes bare det så lidt voldsomt ud..

er dog forlængst holdt op med alt det pyldre-ri, hun er nu begyndt at løbe og får nu hul på knæene og det skal jo bare pustes væk  så tror bare at de små kravl er lidt mere hårdføre end man regner med

Mvh Mille, mor til Tinke på 18 mdr

Anmeld

27. juni 2011

morethanperfect

sismofutten skriver:

Hej tøser,

Der er godt nok også fuld fart på Oscar !  Han har mindst 3 blå mærker allerede .. 

Men hans knæ er han ligeglad med ..  

Anmeld

27. juni 2011

sismofutten

Ja, Lauras var på et tidspunkt næsten helt hårdhudede, men det kan ikke undgås på denne årstid

Nej, det har I jo nok helt ret i - er nok bare en pylre-mor

Tak for svar

Anmeld

27. juni 2011

sismofutten

millesofie skriver:

Tinke begyndte at kravle i vinteren så hun havde bukser på, men når hun blev rød, så smurte jeg dem med lidt zinksalve eller andet godt om aftenen inden hun skulle sove

aner ikke om det gjorde en forskel, fordi hun jo ikke virkede til at det gjorde ondt i forvejen, men jeg synes bare det så lidt voldsomt ud..

er dog forlængst holdt op med alt det pyldre-ri, hun er nu begyndt at løbe og får nu hul på knæene og det skal jo bare pustes væk  så tror bare at de små kravl er lidt mere hårdføre end man regner med

Mvh Mille, mor til Tinke på 18 mdr

Nåå ja, det kunne man selvfølgelig også gøre..
Så gør man da ihvertfald et eller andet

Uhh, den tid glæder jeg mig ikke til

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.