hurti hjælp... sove uden sutt ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

Maja88

SussieThyssen skriver:

Jeg synes det er et utroligt dårligt tidspunkt.

Forberedelse til fravending af sut skal gå over lang tid, hvor man taler meget om det og ligesom sætter en deadline og udlover en belønning.

For mine ungers vedkommende har det været en cykel, til deres 3 års fødselsdag i bytte for sutter.

Og det gik som smurt.

Men lige nu hvor hun skal være storesøs..nej den dur ikke.
Så du må hellere vente og se tiden an.

Kærligst
Sussie

lige præcis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

lounika

Hansen97 skriver:

Mine børn fik at vide at når man blev 3 år så skulle man ikke bruge sut mere, man skulle putte den i skraldespanden og at det kun var babyer der brugte sut..

Den morgen de havde fødselsdag tog de deres sut og smed den SELV i skraldespanden..
Mukkede lidt den første nat men ellers ingenting. Og de var meget afhængige af sutten både dag og nat.. vi snakkede med dem om det i 3 mdr ca.. de har ikke fået noget i stedet for..

ja så der vel heller ikke noget galt i når hun er 3,5 år at det er nu hun holder..   jeg har valgt den måde med at bytte sutten for noget hun gerne ville have..  og ja de bliver vel lidt ked af det de første dage men det der jo ikke noget at gør ved.. hunsage jo selv nu bliver hun store søster så skal hun jo være stor og ikke bruge den mere.. så regnet jeg med hun faktisk er klar til det... jeg må se hvad der skre i ugen her og som nogle siger det dumt nu hun skal være store søster men jeg tror det ikke for så kan hun forholde sig til det kun er babyer der bruger det som du siger jo.. hun er jo den store der kan hjælpe nu og få en masse ros for det og vær stor pige som hun grene vil..

Anmeld

27. juni 2011

SussieThyssen

Hansen97 skriver:

Mine børn fik at vide at når man blev 3 år så skulle man ikke bruge sut mere, man skulle putte den i skraldespanden og at det kun var babyer der brugte sut..

Den morgen de havde fødselsdag tog de deres sut og smed den SELV i skraldespanden..
Mukkede lidt den første nat men ellers ingenting. Og de var meget afhængige af sutten både dag og nat.. vi snakkede med dem om det i 3 mdr ca.. de har ikke fået noget i stedet for..

Enhver sin familie sin måde, så længe det går uden traumer.

Vi gik hen et par dage efter og hængte sutterne op i et suttetræ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.