Til jer med børn på 7-9 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

liwsmor

Emilie2010 skriver:

Min pige er 7 mdr gammel

jeg vil bare gerne vide: Kravler jeres ? eller prøver

hvad giver i jeres at spise som mellemåltid (evt formiddag og eftermiddag)

jeg har en datter der er et år men 3 måneder fortidligt født så hun er 9 måneder hvordan hun skal være.. 

hun kravler og rejser sig op af alt og spiser frugt, nøder og brød med ost til mellemmåltider

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

kamtok

Jakob møver sig frem (og det går stærkt), men er ikke kravlende på alle 4 endnu. 

Mellemmåltider herhjemme kan være:
Yoghurt natural m. havregryn og frugtmos
Halv grovbolle med smør og frugt
Agurkestave (eller gulerod, rød peberfrugt)
Knækbrød
Kiks
Ostehaps
Forskellig frugt 

I morgen starter vi på små stykker tørrede abrikos og svesker (klippet ud i små tern) for at øve pincetgrebet.  

Anmeld

27. juni 2011

morethanperfect

Emilie2010 skriver:

Min pige er 7 mdr gammel

jeg vil bare gerne vide: Kravler jeres ? eller prøver

hvad giver i jeres at spise som mellemåltid (evt formiddag og eftermiddag)

Oscar kravler overalt og rejser sig op af ting , og går rundt om sofabordet .. Han er 8 mdr. den 6 Juli .. 

Oscar får Morgenmad , formiddagsmad , middagsmad, eftermiddagsmad og aftensmad efter SP's henvisning .. 

Til middagsmad får han et stykke rugbrød med pålæg , eftermiddagsmad får han tit en flaske mælk eller en portion grød , aftensmad får han det samme som os

Anmeld

27. juni 2011

sarahb

nej slet ikk, han skubber sid frem med fødderne og triller overalt.
Og mellemmåltid, frugt (banan, jordbær, melon), ostehaps, lidt brød,

Anmeld

27. juni 2011

Clisolka

Isabella bliver 8 mrd. om 3 dage - og hun kravler ikke (endnu). Hun har ikke rigtigt fundet ud af hvad benene skal bruges til - foruden at tages i munden. Men derudover er hun blevet rigtig hurtig til at møve sig frem - hun skal nok nå sit mål!

Hun får stadig sin eftermiddagsflaske (efter SP's henvisning). Men lur mig, om ikke vi skal stoppe med den, når SP kommer igen på mandag 

Anmeld

27. juni 2011

132319

Kamille er 9 måneder og har kravlet siden hun var lige knap 8 måneder og rejser sig op af alt  Hun har endelig lært at sætte sig ned igen for hun har i en lang periode rejst sig op og derefter blevet stiktosset fordi hun ikke kunne komme ned igen 

Kamilles mellemmåltider er mine babser, haha  Hun er simpelthen stadig SÅ glad for at blive ammet, så hun bliver det stadig 4-5 gange i løbet af dagen  Hun starter i vuggestue om 3 uger, så jeg skal snart have afvænnet hende men det er så nemt bare at ligge hende til brystet 

Ellers får hun kiks, frugt/frugmos til mellemmåltider 

Anmeld

27. juni 2011

jeansmummie

Hej noah er 9 mdr og kravlede da han var 5 mdr han tager skridt rundt om borde og stole åbner og piller i det der nu kan pilles i , det som vi ikke har sikret selfølgelig!! Og er begyndt at gentage små sjove ting som ae ae hundene og hvis mor siger skal vi i bad så siger han bad og mam mam han er hurtig Dejlig lille krudt rumpr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.