Til jer med børn på 7-9 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

Mor1012

Min pige er 7 mdr gammel

jeg vil bare gerne vide: Kravler jeres ? eller prøver

hvad giver i jeres at spise som mellemåltid (evt formiddag og eftermiddag)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

MarleneH

Hejsa min datter er 9 mdr .. Hun kravlede på hendes 8 mdr dag , og rejser sig op af alting nu.. hun får altid frugt til mellem måltider

Anmeld

27. juni 2011

Mor1012

MarleneH skriver:

Hejsa min datter er 9 mdr .. Hun kravlede på hendes 8 mdr dag , og rejser sig op af alting nu.. hun får altid frugt til mellem måltider

super (: taak for info

frugt , spiser hun det selv ?? skåret ud eller

Anmeld

27. juni 2011

GitteC78

Jeg har en dreng på 9 mdr. Han kravler ikke endnu, men bevæger sig rundt på maven. Han er begyndt at komme op på sine knæer og står og bevæger kroppen frem og tilbage, så jeg tror der går en mdr. før han kravler...

Til mellem måltider får han mad som: natural med frugt mos, oste haps, boller med smør, havregrød med frugtmos...

Anmeld

27. juni 2011

MarleneH

Emilie2010 skriver:

super (: taak for info

frugt , spiser hun det selv ?? skåret ud eller

Jeg skærer det ud til hende.. banan kan hun selv spise..

Anmeld

27. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Emilie2010 skriver:

Min pige er 7 mdr gammel

jeg vil bare gerne vide: Kravler jeres ? eller prøver

hvad giver i jeres at spise som mellemåltid (evt formiddag og eftermiddag)

vores datter er 9 måneder her den 11/7 og hun kravler rundt over alt hun får frugt eller kiks til mellemmåltid .. Men det er ikk altid hun vil ha det, men når hun vil er der det at vælge i mellem

Hendes frugt er skåret ud i stave så hun selv kan sidde og spise dem, og hun hygger sig sån med det

Anmeld

27. juni 2011

Palaja

Min datter er 10 mdr nu. Hun kravlede først lige inden hun blev 9 mdr, men havde "stået" på alle fire i ca 1,5 måned før det. Det er så forskelligt alt fra 5-13 mdr er inden for normalen (WHO).

Min datter får (og fik også som 7mdr.) lidt frugt og en bolle m. pålæg til mellemmåltider, et glas mælk evt. Eller A38 m. frugtmos... 

Anmeld

27. juni 2011

TineA

MarleneH skriver:

Hvilken slags frugt? Udover banan ?

Anmeld

27. juni 2011

MarleneH

W.. skriver:

Hvilken slags frugt? Udover banan ?

Hun får æbel, pære, banan og melon

Anmeld

27. juni 2011

Zeus

Cajsa er snart 8 mdr, og hun har kravlet siden hun var 6 mdr.. Hun får enten yoghurt eller frugtmos til mellemmåltid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.