Lus!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.574 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. december 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Da jeg hentede min datter i børnehaven i dag fik jeg at vide af en pædagog at jeg skulle kigge min datters hår efter for lus, da hun havde gået og kløet sig i håret i dag. Og evt. kæmme hendes hår.

Men... hvordan ser jeg om hun har lus?
Og hvordan kæmmer man sit barn?

Har aldrig prøvet selv at have, eller have et barn med lus, så jeg er lidt lost.

Nogen af jer der kan hjælpe?

Rikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2008

Pia.

Med en lille kam .... tag evt. balsam og red håret vådt med balsam i... hvis der er lus er du IKKE i tvivl... lus befinder sig gerne bag ved ørene eller i nakken hvor der er dejligt lunt...

Håber du er sluppet for de små kryb....

Knus Pia.

Anmeld

8. december 2008

heaven

du skal kæmme det med en kam - kom balsam i hårdet.... lusene er du ikke i tvivl om, de kan være både lidt lyse og lidt mørke i det - men i tvivl er du ikke... kig godt efter særligt i nakken og bag ørerne...

Jannie

Anmeld

8. december 2008

heaven

PiaR skriver:

Med en lille kam .... tag evt. balsam og red håret vådt med balsam i... hvis der er lus er du IKKE i tvivl... lus befinder sig gerne bag ved ørene eller i nakken hvor der er dejligt lunt...

Håber du er sluppet for de små kryb....

Knus Pia.

haha, pia.... 2 sjæle samme tanke

Anmeld

8. december 2008

Pia.

heaven skriver:

du skal kæmme det med en kam - kom balsam i hårdet.... lusene er du ikke i tvivl om, de kan være både lidt lyse og lidt mørke i det - men i tvivl er du ikke... kig godt efter særligt i nakken og bag ørerne...

Jannie

Det var vi to vist meget enige om *S*

Anmeld

8. december 2008

Pia.

haha, pia.... 2 sjæle samme tanke

Griner og så lige igen, for det ikke skal være løgn..... He He...

Se tidspunktet...

Anmeld

8. december 2008

heaven

PiaR skriver:

Griner og så lige igen, for det ikke skal være løgn..... He He...

Se tidspunktet...

LOOOOL.........

Anmeld

8. december 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Dejligt at I næsten kappes om at hjælpe mig.

Nu siger I at jeg ikke er i tvivl hvis det er lus... kan man se de bevæger sig? Eller er de sorte?

Anmeld

9. december 2008

Diana...

Rikke skriver:

Dejligt at I næsten kappes om at hjælpe mig.

Nu siger I at jeg ikke er i tvivl hvis det er lus... kan man se de bevæger sig? Eller er de sorte?

Ja de bevæger sig meget. de kan både være lyse og mørke. da jeg var mindre skulle jeg bare være i nærheden af en med lus og så havet jeg det og sådan er det desværre stadig nogen gange, og de har altid være lidt lysebrune hos mig.

Anmeld

9. december 2008

Miamaja

lus vil aendre farve til ens haar farve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.