gode råd modtages med kyshånd-feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville evt. bede min læge om, at tage et infektionstal på ham. Der er et lille prik i fingeren.

God bering

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

2721

Fru Nielsen skriver:

Jamen den er jo svær.... For er jo klart han er rigtig træt.... Tag en kold klud og lig på hans pande, det kan være rigtig rart for dem når de har feber.....

Og som sagt, så se om du kan få noget sodavands is i ham.....

Mange tak for dine råd. Og hold da op jeg ville blive forskrækket over så høj en feber

Anmeld

27. juni 2011

Fru Nielsen

Puslingen skriver:

Mange tak for dine råd. Og hold da op jeg ville blive forskrækket over så høj en feber

Blev vi også de første mange gange, men fanddt jo hurtig ud af at sådan er han bare, og lærte hvordan vi kunne holde øje med ham osv....

Anmeld

27. juni 2011

SussieThyssen

Puslingen skriver:

Min søn køre nu på 5 døgn med feber og jeg syntes det bliver værre og værre. Vi var til vagtlægen i går morges, hvor han fik tjekket øre, hals og lunger, der var intet at komme efter og vi fik at vide det var en virus og vi kunne give ham panodil.
Jeg syntes bare ikke det kan passe hans skal gå med feber så længe, selvom han får panodil ligger temp på 38,5 og det syntes jeg er meget. Han kan ikke finde ro ret længe af gangen og sover derfor kun i små ryk med masser af gråd. Han drikker indtil nu fint men spiser ikke rigtig noget.

Nogen ide om hvad jeg kan gøre for at lette det hele lidt for ham?

Knus en bekymret mor

Sådan en virus kan vare i op til en uge eller 10 dage.
Så fortsæt med panodil til natten, men ellers lad feberen arbejde for ham om dagen.
Og så er der ikke meget mere at gøre end at vente og se tiden an.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. juni 2011

2721

MoarHvidovre skriver:

Jeg ville evt. bede min læge om, at tage et infektionstal på ham. Der er et lille prik i fingeren.

God bering

god ide tak

Anmeld

27. juni 2011

2721

Fru Nielsen skriver:

Blev vi også de første mange gange, men fanddt jo hurtig ud af at sådan er han bare, og lærte hvordan vi kunne holde øje med ham osv....

Der er jo heller ikke andet for. charlie plejer bare ikke at få så høj feber men han bliver jo også ældre og ændre sig

Anmeld

27. juni 2011

2721

Fru Nielsen skriver:

Der er jo heller ikke andet for. charlie plejer bare ikke at få så høj feber men han bliver jo også ældre og ændre sig

Anmeld

27. juni 2011

2721

Puslingen skriver:

Min søn køre nu på 5 døgn med feber og jeg syntes det bliver værre og værre. Vi var til vagtlægen i går morges, hvor han fik tjekket øre, hals og lunger, der var intet at komme efter og vi fik at vide det var en virus og vi kunne give ham panodil.
Jeg syntes bare ikke det kan passe hans skal gå med feber så længe, selvom han får panodil ligger temp på 38,5 og det syntes jeg er meget. Han kan ikke finde ro ret længe af gangen og sover derfor kun i små ryk med masser af gråd. Han drikker indtil nu fint men spiser ikke rigtig noget.

Nogen ide om hvad jeg kan gøre for at lette det hele lidt for ham?

Knus en bekymret mor

Update:
Der var ingen infektion i blodet, lægen kunne dog se at han var/er meget hårdt ramt og sagde at jeg skulle ringe igen i morgen hvis der ingen bedring kom da han så måske skal inlægges fordi han ingenting vil spise drikke(han er forholdsvis sløv/slaten).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.