Hvordan gør jeg det lige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

Orkide86

MorTilJanuar skriver:

Oki godt nok.. For ellers kunne han da godt først føle sig "lidt til grin" over at vi andre vidste det herinde før ham 

men håber at det hele går som det skal i aften.. 

Tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Nitz - <3 David

Det skal nok gå søde.. Jeg ved hvor træls han kan være. Og han vil helt sikkert forsøge at smøre det hele over på dig. Igen igen!

Men som jeg skrev i morges, så skriv evt. et brev, og sæt dig overfor ham. Sig at det er vigtigt for dig, at han forstår hvordan du har det, og at du ikke kan/vil klare den mere. Han vil nok helt sikkert også forsøge at redde den i land som han har gjort før. Men du må være skærk og slå i bordet hvis det blir nødvendigt. Du har været ALT for sød overfor ham. Du har fundet dig i alt for meget fra hans side. Han gør INTET godt for dig/jeres forhold..

Og du ved altid hvor du har mig hvis der blir noget søde - Jeg vil altid være her for dig, og Natasja

Jeg Krydser fingre for at han tager det som en "mand" (selvom der ik er så meget mand i ham haha) og acceptere at det skal være slut nu. Så i kan få en bedre hverdag, uden hovedpine hver dag!

Kram fra din veninde for altid..

Anmeld

27. juni 2011

Orkide86

Nitz skriver:

Det skal nok gå søde.. Jeg ved hvor træls han kan være. Og han vil helt sikkert forsøge at smøre det hele over på dig. Igen igen!

Men som jeg skrev i morges, så skriv evt. et brev, og sæt dig overfor ham. Sig at det er vigtigt for dig, at han forstår hvordan du har det, og at du ikke kan/vil klare den mere. Han vil nok helt sikkert også forsøge at redde den i land som han har gjort før. Men du må være skærk og slå i bordet hvis det blir nødvendigt. Du har været ALT for sød overfor ham. Du har fundet dig i alt for meget fra hans side. Han gør INTET godt for dig/jeres forhold..

Og du ved altid hvor du har mig hvis der blir noget søde - Jeg vil altid være her for dig, og Natasja

Jeg Krydser fingre for at han tager det som en "mand" (selvom der ik er så meget mand i ham haha) og acceptere at det skal være slut nu. Så i kan få en bedre hverdag, uden hovedpine hver dag!

Kram fra din veninde for altid..

Tak søde.. Er så glad for jeg har dig..   

Håber han tager det sådan rimelig..

Anmeld

27. juni 2011

Mira0911

Mirjam123 skriver:

Hej..

Har planlagt at Det er i aften jeg vil sige til ham her hjemme, at Det Skal være slut. Men hvordan pokker får jeg det sagt og begyndt?

Fortælle ham det stille og roligt... 

Anmeld

28. juni 2011

Orkide86

Vil bare sige at nu er det slut..

Det er utrolig hårdt.. Og kunne osse se det var hårdt for ham.. men han vil jo ikke vise mig at han blev ked af det..

Han blev sur og noget ond i sine ord.. og fik mig nedgjort.. men det viste jeg..

Han sagde, nu havde jeg selvfølgelig osse fået et barn og så sku han bare ud.. og at jeg var en der ville ha et klister forhold og at det kunne man ikke, og det var sikkert osse derfor jeg har haft mange kærester før han.. og jeg ville ødelægge min datters forhold..

Anmeld

28. juni 2011

Loa

Mirjam123 skriver:

Det er utrolig hårdt.. Og kunne osse se det var hårdt for ham.. men han vil jo ikke vise mig at han blev ked af det..

Han blev sur og noget ond i sine ord.. og fik mig nedgjort.. men det viste jeg..

Han sagde, nu havde jeg selvfølgelig osse fået et barn og så sku han bare ud.. og at jeg var en der ville ha et klister forhold og at det kunne man ikke, og det var sikkert osse derfor jeg har haft mange kærester før han.. og jeg ville ødelægge min datters forhold..

Det er vist en typisk reaktion, fra en der er blevet såret.....

Godt du fik sagt det, og holdt fast i det.....

Du skal nok klare det......

Anmeld

28. juni 2011

musse1

Mirjam123 skriver:

er vel klart det er hårdt for jer begge, for slev om du har besluttet det skulle være slut, har der jo været noget i har haft sammen, ellers havde i nok heller ik fået et barn.

men nu det ik fungerede er det godt du fik det afsuttet, er ked af han bliv sådan. sender dig håber du snart er oppe og videre sammen med din datter.

Anmeld

28. juni 2011

B&J

sender dig en kæmpe krammer og dig og din datter skal nok få et virkelig dejligt sammen og er ked af han blev sådan men desværre er der jo nogle der gør det på den måde men heldigvis viste du det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.