Hvordan gør jeg det lige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.799 visninger
27 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

Orkide86

Hej..

Har planlagt at Det er i aften jeg vil sige til ham her hjemme, at Det Skal være slut. Men hvordan pokker får jeg det sagt og begyndt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

B&J

Fortælle ham det med en blid og rolig stemme og fortælle hvorfor du vil gøre det forbi...

jeg sender dig også en masse tanker til jer og håber alt nok skal gå i fremtiden for dig og din datter

Anmeld

27. juni 2011

Na-Wi

Mirjam123 skriver:

Hej..

Har planlagt at Det er i aften jeg vil sige til ham her hjemme, at Det Skal være slut. Men hvordan pokker får jeg det sagt og begyndt?

Jeg syntes du skal starte med at fortælle ham hvorfor du ikke syntes det skal være jer 2 mere.. Så syntes jeg det er vigtigt man sidder ned og snakker stille og roligt, og også giver manden en chance for at fortælle hvad han føler..

Det er altid super hårdt at afslutte et forhold, men på den anden side er der vel også en grund til det og den grund skal man holde fast i..

Jeg håber du får det sagt på en god måde så i begge har det okay når i er færdige..

Anmeld

27. juni 2011

Orkide86

B&J skriver:

Fortælle ham det med en blid og rolig stemme og fortælle hvorfor du vil gøre det forbi...

jeg sender dig også en masse tanker til jer og håber alt nok skal gå i fremtiden for dig og din datter

Tak for det.

Anmeld

27. juni 2011

sarahb

det vigtigste er at du får forklaret dig stille og roligt og det ikke ender i diskution. Sig at du også troede og ønskede det var jer for altid men der er nogle ting der gør at du ikke vil leve i det forhold mere. Du ved at det nok bliver pisse svært men at du håber så meget at i kan holde det pænt for jeres datter osv.

held og lykke, jeg håber virkelig det går så godt som det nu kan.

Anmeld

27. juni 2011

Orkide86

Naannaa87 skriver:

Jeg syntes du skal starte med at fortælle ham hvorfor du ikke syntes det skal være jer 2 mere.. Så syntes jeg det er vigtigt man sidder ned og snakker stille og roligt, og også giver manden en chance for at fortælle hvad han føler..

Det er altid super hårdt at afslutte et forhold, men på den anden side er der vel også en grund til det og den grund skal man holde fast i..

Jeg håber du får det sagt på en god måde så i begge har det okay når i er færdige..

Tak det er bare så svært for han er svær at snakke med..

Anmeld

27. juni 2011

Orkide86

sarahb skriver:

det vigtigste er at du får forklaret dig stille og roligt og det ikke ender i diskution. Sig at du også troede og ønskede det var jer for altid men der er nogle ting der gør at du ikke vil leve i det forhold mere. Du ved at det nok bliver pisse svært men at du håber så meget at i kan holde det pænt for jeres datter osv.

held og lykke, jeg håber virkelig det går så godt som det nu kan.

Tak for det.. ja det skal holdes pænt vi skal jo samarbejde mange år endnu.. Men det er bare så svært, han er så svær at snakke med.

Anmeld

27. juni 2011

Carl-Emil's mor

Mirjam123 skriver:

Det er mange mænd...

Vil lige spørge om jeres lille er hjemme i aften eller ej?

Plejer han at reagere voldsomt hvis I skal snakke om noget? Altså så som at blive sur og råbe osv? 

Anmeld

27. juni 2011

sarahb

Mirjam123 skriver:

Tak for det.. ja det skal holdes pænt vi skal jo samarbejde mange år endnu.. Men det er bare så svært, han er så svær at snakke med.

ja så gør det det bare endnu mere svært. man kan håbe på at han har det lidt på samme måde og det måske er rart at du siger det..? Hvad ved jeg...
Men det vigtigste er at det bliver gjort på en pæn måde og du ikke sviner ham til osv

Anmeld

27. juni 2011

Na-Wi

Mirjam123 skriver:

Hvis du har bestemt dig så er det bare at hoppe ud i det.. Hvis du bare starter stille og roligt med at fortælle hvordan du har det så håber jeg da han kan forstå det..

Hvis ikke må han finde ud af det på den hårde måde :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.