Åh den s.... unge :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

SussieThyssen

bullerbassen skriver:

Aghh Silas giver mig til tider grå hår på hovedet.

Som i eftermiddag - døren ud til haven stod åben pga det gode vejr. Vi har terasse lige uden for hvor Silas sandkasse står. Sidder i sofaen og ind kommer Silas ....................... Men et måle bæger FYLDT med sand , han hælder det ud på gulvet - 2 sek efter kommer han med en ny portion.

Hmmm siger selvfølgelig nej og tar bægeret fra ham - finder støvsugeren og går igang. Mens jeg støvsuger stuen finder han et nyt bæger og hælder ud i køkkenet. OMG

Får taget det fra ham igen igen - får støvsuget det op, går ud med støvsugeren - og så har han SKU helt en ny portion i stuen.

Må sige til at starte med små grinte jeg lidt i mig selv ( skøre unge ) men 3 og sidste gang blev jeg ski en smule vred. Tog ham og satte ham væk i et andet rum mens jeg støvsuger op endnu engang.

Ihh ha han kan være så provikerende - ingen tvivl om han var klar over den var gal med det grin & blik han sendte da han hældte det ud.

Lidt billeder af sandkassen i stuen

LOL det kunne min den ældste og yngste have fundet på

Jeg selv lavde engang den fineste pyramide inde på et af mine forældres persiske tæpper.

Pyramiden var lavet af en blanding af sand, aske fra pejsen og pyntet med stumper af min fars cigarer og cigaretter.
Jo det var skam meget fint

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Mormilla

Kender det alt for godt. Min søn er os sådan for tiden.... Nogen gange kan jeg godt være i tvivel om, han kan høre at jeg siger at han ikke må. Men det kan han godt for hvis jeg siger is, så kan han godt høre

Anmeld

27. juni 2011

hompibompi;-)

bullerbassen skriver:

Armen det er ikke i mangel på ideer  de laver ulykker.

Silas er SÅ bevis om at det er nået skidt - Frække skiderik

Sender de mest lumske blik

Jeps det er lige som min Oliver, står og griner/ smiler lige inden han laver ulykker

Bandit

Anmeld

27. juni 2011

bullerbassen

SussieThyssen skriver:

LOL det kunne min den ældste og yngste have fundet på

Jeg selv lavde engang den fineste pyramide inde på et af mine forældres persiske tæpper.

Pyramiden var lavet af en blanding af sand, aske fra pejsen og pyntet med stumper af min fars cigarer og cigaretter.
Jo det var skam meget fint

Kærligst
Sussie

LOL Hi hi sikken en historie...

Du hygge dig sikker med din leg - mon dine forældre syntes det var lige så sjovt

Anmeld

27. juni 2011

bullerbassen

hompibompi;-) skriver:

Jeps det er lige som min Oliver, står og griner/ smiler lige inden han laver ulykker

Bandit

Har lige sidder ved køkkenbordet lige indenfor teresse døren ( som stod åben ) Og ind kommer Silas med en skovl med sand mens han siger nej nej nej. Og inden jeg kommer op har han hældt det ud på gulvet IGEN IGEN

Anden gang holdte jeg øje med ham og der stoppede han da jeg sagde nej - kik så udenfor og hælte det rundt omkring

Inden tvivl her Silas gør det for at proverkere.... Gør det også med naboens hund som ikke kan fordrage børn - han skræmmer den fordi han ved den gør

Anmeld

27. juni 2011

bullerbassen

Mormilla skriver:

Kender det alt for godt. Min søn er os sådan for tiden.... Nogen gange kan jeg godt være i tvivel om, han kan høre at jeg siger at han ikke må. Men det kan han godt for hvis jeg siger is, så kan han godt høre

Her er jeg ikke i tvivl - han høre det men er fuldstændig ligeglad gør det gerne igen igen fordi han ved han ikke må - bare for at se vi reagere.

Han prøvede lige igen nuher - han nåede at hælde på gulvet 1 gang så forstod han et nej

Anmeld

27. juni 2011

SussieThyssen

bullerbassen skriver:

LOL Hi hi sikken en historie...

Du hygge dig sikker med din leg - mon dine forældre syntes det var lige så sjovt

Min mor nænnede ikke at skæde mig ud, for jeg hentede hende selv og slog ud med hånden mod kustværket og sagde "Seee - Fiin" Og så strålede jeg som en sol..har hun fortalt.
Jeg var kun halvandet år
og min far måtte jo så ud og købe nye cigarer og cigaretter

Anmeld

27. juni 2011

bullerbassen

SussieThyssen skriver:

Min mor nænnede ikke at skæde mig ud, for jeg hentede hende selv og slog ud med hånden mod kustværket og sagde "Seee - Fiin" Og så strålede jeg som en sol..har hun fortalt.
Jeg var kun halvandet år
og min far måtte jo så ud og købe nye cigarer og cigaretter

Åh så sød - kan godt forstå hun ikke nænnede at skælde dig ud. Kan lige forstille mig det er svært - åhh de poder ...

Anmeld

27. juni 2011

SussieThyssen

bullerbassen skriver:

Åh så sød - kan godt forstå hun ikke nænnede at skælde dig ud. Kan lige forstille mig det er svært - åhh de poder ...

Det er jo det.

Min den ældste vandede flomster i stuen..med vand fra en mudderpøl ude i haven..så de finder jo på lidt af hvert LOL

Anmeld

27. juni 2011

bullerbassen

SussieThyssen skriver:

Det er jo det.

Min den ældste vandede flomster i stuen..med vand fra en mudderpøl ude i haven..så de finder jo på lidt af hvert LOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.