Åh den s.... unge :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

hompibompi;-)

He he min knægt er så begyndt at fylde hans tøj med sand så kender godt den med sand over alt..

de er sgu nogle banditter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Troldemommi

ja og jeg sidder bare her og glæder mig til at den lille inde i min mave skal komme ud og lave ulykker :-)

Anmeld

27. juni 2011

NinaNymannMadsen

han hygged sig da vidst. det kunne asta også finde på hvis hun havde en sandkasse her. men vi bor i lejlighed og har en lille altan hvor der ikk er plads til ret meget. og hun kan ikk komme der ud med mindre vi også er med da vi har gitter på.

Anmeld

27. juni 2011

bullerbassen

hompibompi;-) skriver:

He he min knægt er så begyndt at fylde hans tøj med sand så kender godt den med sand over alt..

de er sgu nogle banditter

Armen det er ikke i mangel på ideer  de laver ulykker.

Silas er SÅ bevis om at det er nået skidt - Frække skiderik

Sender de mest lumske blik

Anmeld

27. juni 2011

bullerbassen

Monica P skriver:

ja og jeg sidder bare her og glæder mig til at den lille inde i min mave skal komme ud og lave ulykker :-)

Hi hi det kan jeg godt forstå - og når hun er kommet ud vil du til tider ønske hende derind igen

De er nu skønne de små poder

Anmeld

27. juni 2011

Janni.

Godt gået Silas, der går da heldigvis noget tid før min Silas finder på den slags narrestreger hi hi

Anmeld

27. juni 2011

bullerbassen

NNM skriver:

han hygged sig da vidst. det kunne asta også finde på hvis hun havde en sandkasse her. men vi bor i lejlighed og har en lille altan hvor der ikk er plads til ret meget. og hun kan ikk komme der ud med mindre vi også er med da vi har gitter på.

Ja det tror jeg nok han gjorde  men ikke mig

Anmeld

27. juni 2011

NinaNymannMadsen

bullerbassen skriver:

Ja det tror jeg nok han gjorde  men ikke mig

det forstår jeg godt. det er bestemt ikke sjovt at skulle støvsuge så mange gange og han bare blev ved selvom du havde sagt nej.

Anmeld

27. juni 2011

bullerbassen

NNM skriver:

det forstår jeg godt. det er bestemt ikke sjovt at skulle støvsuge så mange gange og han bare blev ved selvom du havde sagt nej.

hi hi han er en lømel

Anmeld

27. juni 2011

NinaNymannMadsen

bullerbassen skriver:

hi hi han er en lømel

er små børn ikk bare det altid. men skønne det er de jo alligevel. og vi kan jo ikk andet end at elske dem og deres små narestreger selvom det ikke altid er lige sjovt det de laver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.