Scrapbooking - hvad har man brug for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

CamillaSoefelt

piap skriver:

ja har lavet en hel del... vi er en scrap "klub" der mødes hver tirsdag (holder dog sommerferie indtil september) så skulle du få lyst og du bor tæt på fredericia så send mig en PB så er du meget velkommen...

smider lige billederne ind i morgen, de ligger nemlig på den anden computer.

Glæææder mig til og se billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Hasselnødden

Pudsigt, det var af selv samme grund jeg skulle herind idag for at forhøre mig om scrapbooking - så følger lige med  

Er stensikker på at det er noget jeg køber mig fattig i hvis jeg først får begyndt for alvor

Anmeld

26. juni 2011

CamillaSoefelt

Fru Petersen - Mor til Elias skriver:

Pudsigt, det var af selv samme grund jeg skulle herind idag for at forhøre mig om scrapbooking - så følger lige med  

Er stensikker på at det er noget jeg køber mig fattig i hvis jeg først får begyndt for alvor

Du er velkommen, vi kan vel hjælpe hinanden lidt hen af vejen så?

Ja lige præcis, jeg var inde på en hjemmeside hvor de havde 50% på udstyr til scrapbooking, og der sad jeg og lagde i kurven, den vil jeg gerne have, og den der, og også den der... Og det endte med 842kr ... Det droppede jeg lige igen og så skrev jeg lige en tråd herinde istedet

Anmeld

26. juni 2011

Hasselnødden

CamillaSoefelt skriver:

Du er velkommen, vi kan vel hjælpe hinanden lidt hen af vejen så?

Ja lige præcis, jeg var inde på en hjemmeside hvor de havde 50% på udstyr til scrapbooking, og der sad jeg og lagde i kurven, den vil jeg gerne have, og den der, og også den der... Og det endte med 842kr ... Det droppede jeg lige igen og så skrev jeg lige en tråd herinde istedet

Ha ha ha det kunne have været mig. Jeg tør slet ikke gå ind og kigge for jeg ved jeg ikke kan dy mig. Men det bliver jo den første på et tidspunkt

Anmeld

26. juni 2011

CamillaSoefelt

Fru Petersen - Mor til Elias skriver:

Ha ha ha det kunne have været mig. Jeg tør slet ikke gå ind og kigge for jeg ved jeg ikke kan dy mig. Men det bliver jo den første på et tidspunkt

Netop

Anmeld

27. juni 2011

CamillaSoefelt

CamillaSoefelt skriver:

Hjælp mig!!

Jeg vil så gerne i gang med det her scrapbooking, men hvad har jeg brug for til og komme i gang? Vil gerne lave en bog fra min søn blev født og op til han nu om lidt blir et år.. Det er i hvert fald første projekt..

Men synes der er så meget og købe sig fattig i, stempler, maskiner, papirer osv osv...

HVAD er det vigtigste, så man kan klare sig? Gode ideer modtages også gerne..

Flere med gode ideer?

Det MÅ der være:-)..

Anmeld

27. juni 2011

Dot D

CamillaSoefelt skriver:

Flere med gode ideer?

Det MÅ der være:-)..

Jeg har lavet meget scrap, og kan kun sige de samme ting, som de andre har skrevet, men pas på, du kommer til at finde dimser og dutter alle steder, og det kan ende dyrt, hi hi. Jeg bliver af flere veninder kaldt for "fjernlageret" da jeg lægger inde med en hel del, og det gælder både til scrap OG kage, så kan vist egentligt snart starte en lille hobbybiks, hi hi...

Det sidste billede er et "gavekort" jeg har lavet, det var bare et stykke kvistkarton til at starte med, så du kan se, hvor meget man selv kan gøre ved papir o.lign.

God fornøjelse......

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juni 2011

CamillaSoefelt

Dot D skriver:

Jeg har lavet meget scrap, og kan kun sige de samme ting, som de andre har skrevet, men pas på, du kommer til at finde dimser og dutter alle steder, og det kan ende dyrt, hi hi. Jeg bliver af flere veninder kaldt for "fjernlageret" da jeg lægger inde med en hel del, og det gælder både til scrap OG kage, så kan vist egentligt snart starte en lille hobbybiks, hi hi...

Det sidste billede er et "gavekort" jeg har lavet, det var bare et stykke kvistkarton til at starte med, så du kan se, hvor meget man selv kan gøre ved papir o.lign.

God fornøjelse......

Wauw det er så fint. Ih hvor jeg glæder mig til det blir den 1.:-)!

Anmeld

27. juni 2011

Dot D

CamillaSoefelt skriver:

Wauw det er så fint. Ih hvor jeg glæder mig til det blir den 1.:-)!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.