Scrapbooking - hvad har man brug for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.727 visninger
18 svar
0 synes godt om
26. juni 2011

CamillaSoefelt

Hjælp mig!!

Jeg vil så gerne i gang med det her scrapbooking, men hvad har jeg brug for til og komme i gang? Vil gerne lave en bog fra min søn blev født og op til han nu om lidt blir et år.. Det er i hvert fald første projekt..

Men synes der er så meget og købe sig fattig i, stempler, maskiner, papirer osv osv...

HVAD er det vigtigste, så man kan klare sig? Gode ideer modtages også gerne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

CamillaSoefelt

Ingen?

Anmeld

26. juni 2011

GitteC78

Man behøver ikke købe sig fattig for at lave scrapbog. Jeg har lige sat et par billeder ind af den scrapbog jeg er ved at lave til min søn. Jeg har købt noget forskelligt papir, klistermærker osv... Og er ok tilfreds med resultatet selv om jeg ikke er færdig endnu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. juni 2011

piap

Hej

vil godt prøve at hjælpe dig..

du skal bruge:

-billeder

-papir

-skære underlag

-dobbelklæmendetape

-div. pynt

-saks/kniv

evt prøv at søg på nogel af de aftenskoler der starter op nu her til august/september der er nogen der har begynder scrap

Anmeld

26. juni 2011

CamillaSoefelt

GitteC78 skriver:

Man behøver ikke købe sig fattig for at lave scrapbog. Jeg har lige sat et par billeder ind af den scrapbog jeg er ved at lave til min søn. Jeg har købt noget forskelligt papir, klistermærker osv... Og er ok tilfreds med resultatet selv om jeg ikke er færdig endnu

Wauw det ser fedt ud

HVor har du fundet de der barnevogns klistermærker eller hvad det er for nogen?

Og på det sidste billed, er det så færdigt karton, el har du selv været krea med prikker osv?

Anmeld

26. juni 2011

CamillaSoefelt

piap skriver:

Hej

vil godt prøve at hjælpe dig..

du skal bruge:

-billeder

-papir

-skære underlag

-dobbelklæmendetape

-div. pynt

-saks/kniv

evt prøv at søg på nogel af de aftenskoler der starter op nu her til august/september der er nogen der har begynder scrap

Tak - det er sødt af dig.

Har du selv lavet noget jeg må se?

Anmeld

26. juni 2011

GitteC78

CamillaSoefelt skriver:

Wauw det ser fedt ud

HVor har du fundet de der barnevogns klistermærker eller hvad det er for nogen?

Og på det sidste billed, er det så færdigt karton, el har du selv været krea med prikker osv?

Tak skal du have

Jeg købte de barnevogn (konfetti) i Panduro Hoppy, en pose med ca 100 stk til en eller anden pris...

Det er færdig lavet karton, i f.eks. Panduro kan man købe karton stykker som er velegnet til scrap mener de koster 9 kr. pr stk.

Anmeld

26. juni 2011

piap

ja har lavet en hel del... vi er en scrap "klub" der mødes hver tirsdag (holder dog sommerferie indtil september) så skulle du få lyst og du bor tæt på fredericia så send mig en PB så er du meget velkommen...

smider lige billederne ind i morgen, de ligger nemlig på den anden computer.

Anmeld

26. juni 2011

CamillaSoefelt

GitteC78 skriver:

Tak skal du have

Jeg købte de barnevogn (konfetti) i Panduro Hoppy, en pose med ca 100 stk til en eller anden pris...

Det er færdig lavet karton, i f.eks. Panduro kan man købe karton stykker som er velegnet til scrap mener de koster 9 kr. pr stk.

Så må jeg da i panduro hobby kan jeg da godt se på det hele

Anmeld

26. juni 2011

CamillaSoefelt

piap skriver:

ja har lavet en hel del... vi er en scrap "klub" der mødes hver tirsdag (holder dog sommerferie indtil september) så skulle du få lyst og du bor tæt på fredericia så send mig en PB så er du meget velkommen...

smider lige billederne ind i morgen, de ligger nemlig på den anden computer.

Fedt. Og tak for invitationen, bare noget møg at jeg bor i nordsjælland...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.