Jeg søger sengerand til dreng !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
26. juni 2011

K&S

Jeg har ingen gode råd eller sider, hvor du kan finde dem, men vil bare sige, at jeg forstår slet ikke hvorfor man sælger sådan nogle tynde, "klaske-laske" sengerande, de er efter min mening helt ubrugelige

Min svigermor har været så sød at sy en til Antons seng med velcro-bånd der sættes fast om tremmerne, så den sidder helt spændt ud og er meget svær at få af - det er ikke lykkedes Anton endnu og han har hevet MEGET i den  

Det er et gammelt billede, men den fungerer stadig SUPER godt efter at sengen er sænket

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

morethanperfect

K&S skriver:

Jeg har ingen gode råd eller sider, hvor du kan finde dem, men vil bare sige, at jeg forstår slet ikke hvorfor man sælger sådan nogle tynde, "klaske-laske" sengerande, de er efter min mening helt ubrugelige

Min svigermor har været så sød at sy en til Antons seng med velcro-bånd der sættes fast om tremmerne, så den sidder helt spændt ud og er meget svær at få af - det er ikke lykkedes Anton endnu og han har hevet MEGET i den  

Det er et gammelt billede, men den fungerer stadig SUPER godt efter at sengen er sænket

Jeg forstår det heller ikke De duer mens barnet er højst 4 mdr. men så heller ikke længere

EJ ! Hvor er den fin , og så enkel .. Hmm , det var da smart med det velcro 

Anmeld

5. juli 2011

morethanperfect

Ingen der har en til salg ??

Anmeld

6. juli 2011

mil-ka

Hej!

Jeg har købt helt ny sengeranden fra LEGO i ønskeborn. Den var på tilbud og kostede kun 200 kr. (ny pris 450 kr). Så kunne du kigge på butik, måske finder du også den samme. Den er lavet af skum og fungerer meget godt. Jeg havde den til min datters tremmesengen og nu bruger hun den stadig i hendes juniorseng.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juli 2011

morethanperfect

Kamila skriver:

Hej!

Jeg har købt helt ny sengeranden fra LEGO i ønskeborn. Den var på tilbud og kostede kun 200 kr. (ny pris 450 kr). Så kunne du kigge på butik, måske finder du også den samme. Den er lavet af skum og fungerer meget godt. Jeg havde den til min datters tremmesengen og nu bruger hun den stadig i hendes juniorseng.

Hey ..
De har den desværre ikke i ønskebørn mere  

Anmeld

6. juli 2011

Isabella_mor

øv at du ikke fik den fra dba..!

Anmeld

6. juli 2011

morethanperfect

isabellamor skriver:

øv at du ikke fik den fra dba..!

JA !

Anmeld

6. juli 2011

Isabella_mor

morethanperfect skriver:

JA !

var den solgt? 

Anmeld

6. juli 2011

Jakob'sMor

morethanperfect skriver:

.... Og det skal være en af skum . Altså en der kan stå selv , hvor de IKKE kan få benene ud ..

Vi har sådan en hvid en fra IKEA til Jakob. Den fingerne fint, mener vi gav 100 kr for den - måske er det noget?

Anmeld

6. juli 2011

Mor Til Oktober Børn

morethanperfect skriver:

.... Og det skal være en af skum . Altså en der kan stå selv , hvor de IKKE kan få benene ud ..

Ved ikk om man kan bruge dem der er lavet til junosenge ?? .. For mener de er lavet så de ikk bukker sammen .. (-:

prøv http://www.lille-per-seng.dk/shop/sengerand-med-paddehatte-1004p.html .. Ved ikk om den dur, men det er da et forsøg værd? ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.