Jeg søger sengerand til dreng !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
26. juni 2011

morethanperfect

isabellamor skriver:

helt sikkert.. Håber du får den

Tak !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

AnneBJ

Du kan også købe en af de billige skummadrasser i Jysk, mener den er 2 meter x 70 cm eller deromkring, dele den i to og skære lidt af enderne, og evt. beklæde med et stort stykke stof. Det kan stå af sig selv, og der kan ikke sparkes igennem eller under!

Anmeld

26. juni 2011

morethanperfect

AnneBJ skriver:

Du kan også købe en af de billige skummadrasser i Jysk, mener den er 2 meter x 70 cm eller deromkring, dele den i to og skære lidt af enderne, og evt. beklæde med et stort stykke stof. Det kan stå af sig selv, og der kan ikke sparkes igennem eller under!

Ja har godt tænkt idéen , men kan ikke sy , og den må jo gerne være lidt pæn .. Og så skal jeg først finde en der kan sy .. 

Anmeld

26. juni 2011

signe.

morethanperfect skriver:

.... Og det skal være en af skum . Altså en der kan stå selv , hvor de IKKE kan få benene ud ..

hihi, sådan en tråd har jeg også kørende herinde, hvor jeg søger to... har ikke fået nogle henvendelser overhovedet  dem der af stof duer bare ikke.. men wow dem af skum er dyre i butikkerne

Anmeld

26. juni 2011

AnneBJ

morethanperfect skriver:

Ja har godt tænkt idéen , men kan ikke sy , og den må jo gerne være lidt pæn .. Og så skal jeg først finde en der kan sy .. 

Min er slet ikke syet Den er bare hæftet med knappenåle, men jeg tænker at det ikke dur, når baby er lidt større og er en lille sprællebasse! Men så kan man altså bare sy sådan noget "frem-og-tilbage" sting, så det bare er holdt sammen... 

Anmeld

26. juni 2011

morethanperfect

signe. skriver:

hihi, sådan en tråd har jeg også kørende herinde, hvor jeg søger to... har ikke fået nogle henvendelser overhovedet  dem der af stof duer bare ikke.. men wow dem af skum er dyre i butikkerne

Ja jeg så godt din tråd

De duer bare slet ikke  Oscar har nu fået 2 blå mærker fordi hans ben har siddet fast mellem træmmerne .. Vi har næsten ikke engang ku få dem ud

Anmeld

26. juni 2011

morethanperfect

AnneBJ skriver:

Min er slet ikke syet Den er bare hæftet med knappenåle, men jeg tænker at det ikke dur, når baby er lidt større og er en lille sprællebasse! Men så kan man altså bare sy sådan noget "frem-og-tilbage" sting, så det bare er holdt sammen... 

Nåå okay .. Det syns jeg bare er lidt for risikabelt til Oscar .. Hehe ..

Har heller ikke nogen sy maskine og kender ikke lige nogle der har

Anmeld

26. juni 2011

AnneBJ

morethanperfect skriver:

Nåå okay .. Det syns jeg bare er lidt for risikabelt til Oscar .. Hehe ..

Har heller ikke nogen sy maskine og kender ikke lige nogle der har

Det kan sys i hånden - det er næsten nemmest hvis man ikke er god til at sy.

Anmeld

26. juni 2011

morethanperfect

AnneBJ skriver:

Det kan sys i hånden - det er næsten nemmest hvis man ikke er god til at sy.

Tja , er nu hellere til dem der er lavet

Anmeld

26. juni 2011

signe.

morethanperfect skriver:

Ja jeg så godt din tråd

De duer bare slet ikke  Oscar har nu fået 2 blå mærker fordi hans ben har siddet fast mellem træmmerne .. Vi har næsten ikke engang ku få dem ud

ej, stakkels lille pus da.. sådan er det heldigvis ikke endt her endnu, men det vist spørgsmål om tid, for hold da op som han møver rundt i den seng..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.