Hjælp mit barn sover ikke.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

det er ikke for sent

svøb ham i et tyndt tæppe. evt et bomuldslagen.. og så skal han bare have en heldragt på...

tak for svar  Håber snart han lære at ligge lidt selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Den lykkelige

Sådan var vores datter også.. hun er så 4 måneder nu.. men har aldrig sovet så meget som folk altid siger spædbørn sover.. overhovedet ikke.. Min mor lavede en slynge vugge til hende.. den var rigtig god.. troede heller aldrig tingene skulle blive bedre.. men er de heldigvis nu..
Vi havde også succes med at svøbe som de andre skriver.. men hun har heller aldrig sovet mere end det jeres søn gør.. håber og  for det snart bliver bedre..

Anmeld

26. juni 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

tak for svar  Håber snart han lære at ligge lidt selv

noget vi har gjort var at han har fået en stofble som vi ligger ved ansigtet sådan på langs og så ned af maven, den ligger han så og nuldrer samtidig med at han har sit sut. det giver tryghed. 

det er tit pga trygheden at det er svært at finde ro for når han ligger i din arm så er der noget der ligger tæt om hans ansigt, og det er ligesom, væk når han ligger selv, og det kan godt virke frustrerende for en lille baby

Anmeld

26. juni 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

noget vi har gjort var at han har fået en stofble som vi ligger ved ansigtet sådan på langs og så ned af maven, den ligger han så og nuldrer samtidig med at han har sit sut. det giver tryghed. 

det er tit pga trygheden at det er svært at finde ro for når han ligger i din arm så er der noget der ligger tæt om hans ansigt, og det er ligesom, væk når han ligger selv, og det kan godt virke frustrerende for en lille baby

Jeg prøver også med stofble - tit virker han til at være lige ved at sove men vil alligevel ikke overgive sig, og ender med at spjætte med hele kroppen så han vågner helt op el græder til han kommer på arm.. Hmm måske jeg er lidt for hutigt til at tage ham op -det  kan være han nok skulle sove selv hvis han lige fik 2 min mere til at prøve at falde til ro

Anmeld

26. juni 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Jeg prøver også med stofble - tit virker han til at være lige ved at sove men vil alligevel ikke overgive sig, og ender med at spjætte med hele kroppen så han vågner helt op el græder til han kommer på arm.. Hmm måske jeg er lidt for hutigt til at tage ham op -det  kan være han nok skulle sove selv hvis han lige fik 2 min mere til at prøve at falde til ro

men gør det du føler du er tryg ved.. han skal nok lære det stille og roligt... måske hjælper det bare at ligge ham så han har noget at kigge på, og evt også noget der larmer... 

Anmeld

26. juni 2011

Anonym trådstarter

ja måske - jeg må prøve mig lidt frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.