D dråber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

AA10

serinasmor skriver:

lol ...

så er det vist godt man ikke kan få for meget d-vitamin ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Anne85

De skal have 10 mikrogram d dråber - så tjek multivitaminen - hvis hun får så meget deri skal hun selvfølgelig ikke også have dråberne

Anmeld

26. juni 2011

NoName

Anne85 skriver:

De skal have 10 mikrogram d dråber - så tjek multivitaminen - hvis hun får så meget deri skal hun selvfølgelig ikke også have dråberne

Tak Anne, du er min redningskvinde igen igen...

hvor står det henne, eller er det bare alm. viden???

Anmeld

26. juni 2011

Anne85

noname skriver:

Tak Anne, du er min redningskvinde igen igen...

hvor står det henne, eller er det bare alm. viden???

bom bom bom.... ved squ ik lige hvor jeg kan huske det fra... mon ik det står i nogen af alle de foldere man har fået af sundhedsplejersken? Nå men har lige tjekket sønnikes multivitaminpiller (fra livol) og der er 10 mikrogram d-vitamin i - så hvis bare hun får sårn en er hun dækket ind  Og så vil jeg sige at jeg har squ aldrig gået så meget op i det - vi spiser meget sundt og varieret herhjemme og jeg tager ikke selv nogle tilskud og tror faktisk også mine børn får hvad de skal gennem kosten - så hvis vi misser den en dag eller to er det ikke noget jeg får sved på panden over

Anmeld

26. juni 2011

NoName

Anne85 skriver:

bom bom bom.... ved squ ik lige hvor jeg kan huske det fra... mon ik det står i nogen af alle de foldere man har fået af sundhedsplejersken? Nå men har lige tjekket sønnikes multivitaminpiller (fra livol) og der er 10 mikrogram d-vitamin i - så hvis bare hun får sårn en er hun dækket ind  Og så vil jeg sige at jeg har squ aldrig gået så meget op i det - vi spiser meget sundt og varieret herhjemme og jeg tager ikke selv nogle tilskud og tror faktisk også mine børn får hvad de skal gennem kosten - så hvis vi misser den en dag eller to er det ikke noget jeg får sved på panden over

samme her, vil bare ikke give noget hvis det ikke er nødvendigt...

Anmeld

27. juni 2011

Brams

noname skriver:

Hej piger, jeg tyv starter lige på denne gruppe med et lille spørgsmål som jeg har gået med længe.

D- dråber skal nu gives til børnene er 2 år, det er jeg klar over.

MEN

er det nødvendigt når de får en vitaminpille fra de fylder 1?????

på forhånd tak for svar.

NoName

Jeg fik at vide på apotektet, at hvis hun fik D-dråber til hun var 2 år, måtte hun ikke få vitaminpiller, da hun så får for meget d-vitamin og det er åbenbart rigtig dårligt (kan faktisk ikke huske om det var nyrerne der kunne tage skade)

Anmeld

27. juni 2011

NoName

Brams skriver:

Jeg fik at vide på apotektet, at hvis hun fik D-dråber til hun var 2 år, måtte hun ikke få vitaminpiller, da hun så får for meget d-vitamin og det er åbenbart rigtig dårligt (kan faktisk ikke huske om det var nyrerne der kunne tage skade)

øhhhh, nu tror jeg godt nok jeg skriver en mail til lægen og spør...

Anmeld

27. juni 2011

Anne85

Brams skriver:

Nemlig... hvis hun får en multivitaminpille skal hun ikke ha d-dråber ved siden af - der er10 mikrogram d-vitamin i en multivitaminpille hvilket svarer til den daglige mængde hun har brug for

Anmeld

28. juni 2011

Brams

noname skriver:

øhhhh, nu tror jeg godt nok jeg skriver en mail til lægen og spør...

Kan jeg godt forstå

Anmeld

28. juni 2011

Brams

Anne85 skriver:

Nemlig... hvis hun får en multivitaminpille skal hun ikke ha d-dråber ved siden af - der er10 mikrogram d-vitamin i en multivitaminpille hvilket svarer til den daglige mængde hun har brug for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.