Hvad synes I??(ikke børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2008

Lullaby

Nej, der er altså et stykke til omfartsvejen
Jeg tror det er op til en selv for jeg ville godt nok ikke syntes det var langt nok væk. Jeg kører på kuskevej hver dag og har set hvordan folk kører der. Men nu er det jo heller ikke mig der skal bo der og jeg vil helst have et hus for enden af en blind vej
Mange huse i vordingborg ligger op til store veje, og det er vel i princippet som man tager det. Med hegn, låger osv så går det da også. Støj kan man også venne sig til.
Ja da det er jeg da enig i. Dengang jeg boede i Kastrup spurgte folk da også hvordan jeg kunne sove fra toget men jeg hørte det aldrig og Bella vænnede sig da til det. Lissom at jeg aldrig vil bo ned til en sø vil jeg heller ikke bo tæt på en stor vej. Men igen, det er da bare mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2008

Balderson

Hej Eva

Det ser sørme fint ud og det er da ikke fordi der skal laves så meget før du kan flytte ind i det.. Nyt køkken, nyt badeværelse og en sjat maling hist og her... Den ene stue kan jo lukkes af, så har du et værelse mere istedet for 3 stuer... Og det er lækkert du får en uderstue, den tror jeg du bliver glad for... og du kan jo få et lækket vaskerum nede i kælderen eller noget andet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.