Hvad synes I??(ikke børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2008

Honningblomst

Mebach skriver:

Det er fint.
Dejligt lyst, fine gulve nogle steder, og så er radiatorskjueren fin.
Skal der nye vinduer i?

Og HOOOOOLD DA OP, man får meget for pengene derovre.

Ja, der skal nye vinduer, på et tidspunkt...det er ret billigt for et hus i Vordingborg, håber så bare det her kan sælges og gerne meget hurtigt.

Glæder mig til at komme væk fra Falster...

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2008

Bamseboet :D

for tæt på naboerne,

-men ellers et pænt og stort hus med herlige rum i

Anmeld

8. december 2008

Astrid P

Det er et rigtig fint lille hus! Der ser ud til at være masser af muligheder i det...

Og prisen er jo fin.

Anmeld

8. december 2008

Honningblomst

Bamseboet :D skriver:

for tæt på naboerne,

-men ellers et pænt og stort hus med herlige rum i

Netop det der er rart...jeg har boet på en mark, slet ikke mig....og haven skal være så lille som muligt...
Knus..

Anmeld

8. december 2008

Honningblomst

Astrid P skriver:

Det er et rigtig fint lille hus! Der ser ud til at være masser af muligheder i det...

Og prisen er jo fin.

Ja, ikke...selvom jeg nu ikke synes det er så lille igen....håber så meget det her hus bliver solgt...
Knus..

Anmeld

8. december 2008

Astrid P

Nej, det har bestemt en fin størrelse... Der er jo totalt meget kælder også kunne jeg lige se!

Anmeld

8. december 2008

Lullaby

Beliggenheden er bare ikke så god. Den ligger på en sidevej til en stor vej Men man kan ikke få aling Og det er MEGET billigt her i Vordingborg..

Anmeld

8. december 2008

EliasNoah

En gammel vordingborg-genser må da lige give sit besy med.. (hvis det hedder det

Jeg syntes det ser smadder fint ud og i forhold til byen, stationen, motorvej, næstved og sådan mere generelt syntes jeg det ligger smadder fint. Det er da også pænt stort..

Mange huse i vordingborg ligger op til store veje, og det er vel i princippet som man tager det. Med hegn, låger osv så går det da også. Støj kan man også venne sig til.

Jeg ville rigtig gerne bo i Vordingborg igen, så din far må da gerne købe det til min lille familie, vi skulle nok kunne finde os til rette der

Knus Camilla, minus 4

Anmeld

8. december 2008

Honningblomst

Beliggenheden er bare ikke så god. Den ligger på en sidevej til en stor vej Men man kan ikke få aling Og det er MEGET billigt her i Vordingborg..

Nej, der er altså et stykke til omfartsvejen...tæt på skov, station, semi osv...jeg synes det er super centralt...omend jeg hellere ville op i den anden ende af byen, hvor jeg er vokset op..
Knus..

Anmeld

8. december 2008

Honningblomst

EliasNoah skriver:

En gammel vordingborg-genser må da lige give sit besy med.. (hvis det hedder det

Jeg syntes det ser smadder fint ud og i forhold til byen, stationen, motorvej, næstved og sådan mere generelt syntes jeg det ligger smadder fint. Det er da også pænt stort..

Mange huse i vordingborg ligger op til store veje, og det er vel i princippet som man tager det. Med hegn, låger osv så går det da også. Støj kan man også venne sig til.

Jeg ville rigtig gerne bo i Vordingborg igen, så din far må da gerne købe det til min lille familie, vi skulle nok kunne finde os til rette der

Knus Camilla, minus 4

Hvor er du sej, Camilla....4 kg, super gået.
Jeg er jo også fra VO og glæder mig til at komme tilbage igen....men I kan da leje et hus i Nørre A hvis I vil..
Jeg synes også det ser perfekt ud, men nu må vi se...
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.