Ligner dit barn dig eller far?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

smokin

Op 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Thalia

Alle mine børn har lignet deres fædre de første måneder - sådan er det jo typisk.

Efter et års tid har de 2 ældste lignet mig, nummer 3 ligner sin far, og nummer 4 er endnu for lille til at vi helt kan bestemme os.

Anmeld

7. januar 2013

Eliza

Malthe ligner sin far HELT enormt.. eller ihvertfald som hans far så ud i den alder 

og så er han en kopi af hans 15 år ældre storebror (fars side)

Han ligner mig ikke meget, men der kommer mere og mere på 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. januar 2013

twinny

Helt sikkert deres far... har ikk nogle baby billeder liggende af deres far på mb.. men folk kan ikke kende forskel på ham og drengene.
Også laver de den samme trut mund når de sover. Så det hedder "farmund" herhjemme.

Anmeld

7. januar 2013

Fenja09

Zette skriver:

Hej tøser,

Hvem ligner dit barn? Jeg er ret sikker på at min datter ligner mig 

Bedøm selv. 

God weekend

Vores datter ligner udpræget sin far - hun har sine fars blå øjne og lange øjenvipper, som jeg kun kan misunde  De fleste mennesker kommentere også at hun ligner ham, men nogle gange kan man bestemt også se træk fra mig - og min familie kan sagtens se at hun er min

/Fenja

Anmeld

7. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Uha os begge tror jeg! Har oprettet en " debat" for længe siden med et par billerder af mig som baby/ barn, men ka ik finde ud af at smide billederne herover i din debat. Vh stine

Anmeld

7. januar 2013

Ka+Ma=Be

Vi får rimeligt blandede tilbagemeldinger Tror vores søn er et ret godt mix af os begge.

Når jeg ser babybilleder af mig selv, ligner han mig på en prik og på ingen måde sin far, men jeg synes selv han ligner sin far mere og mere.

Anmeld

7. januar 2013

Ka+Ma=Be

twinny skriver:

Helt sikkert deres far... har ikk nogle baby billeder liggende af deres far på mb.. men folk kan ikke kende forskel på ham og drengene.
Også laver de den samme trut mund når de sover. Så det hedder "farmund" herhjemme.

Ja dem kan han altså ikke løbe fra!

Anmeld

7. januar 2013

Ka+Ma=Be

Ja, vores datter ligner så mest hendes far.. Syntes på ingen måder, hun ligner mig..

Sjovt du siger det, for at dømme på dit profilbillede, synes jeg hun ligner dig meget mere end din mand!

Men jeg tror også det er svært at se selv! Jeg kan heller ikke se, at min søn ligner mig, kun når jeg ser ham på nogle billeder og ser mig selv som barn kan jeg se træk der ligner - men alle andre siger han ligner mig på en prik

Anmeld

7. januar 2013

Gogolak

alle siger han han er som snydt ud af næsen på sin far, meeen jeg er ikke helt enig... har desværre ingen baby fotos af farmand.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.