Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er lidt forskelligt! Andrias ligner ikke rigtig nogen af os, men mere mine brødre. Og så har han mine øjne. Det er os på billedet. Kristoffer ligner sin far og vores nyeste skud på stammen, lille Helena, ligner Andrias Så her er der lidt til hver
Lucas ligner mig - jeg har to babybilleder, hvor det ene er mig det andet er ham og var det ikke fordi jeg vidste hvem der er hvem, ville jeg ikke kunne se forskel, - ved så ikke helt om det var mig der lignede en dreng eller ham der lignede en pige, he he... Men vildt er det godt nok
Ingen tvivl her, Julie er en mini udgave af mig...
Hun ligner sin far, men alle syntes hun ligner mig, indtil de ser et billede af hendes far - så syntes de pludselig kun hun ligner mig på øjnene.. hihi
Laura25 skriver: Hold da op ja, I ligner hinanden! Hvor er hun/I sød/søde! Vores lille Charlie ligner helt klart mest sin far- det eneste han har fra mig (so far) er det mørke hår og de (måske...vi afventer stadig) brune øjne.
Hold da op ja, I ligner hinanden! Hvor er hun/I sød/søde!
Vores lille Charlie ligner helt klart mest sin far- det eneste han har fra mig (so far) er det mørke hår og de (måske...vi afventer stadig) brune øjne.
Ja jeg har indtil videre ikke kunne se det selv, men nu kan jeg da vidst ikke løbe fra det hihi...
Marita skriver: Det er lidt forskelligt! Andrias ligner ikke rigtig nogen af os, men mere mine brødre. Og så har han mine øjne. Det er os på billedet. Kristoffer ligner sin far og vores nyeste skud på stammen, lille Helena, ligner Andrias Så her er der lidt til hver
Ja det er sjovt som der kommer noget nyt ud af hvert barn. Og nogle ligner bare hinanden for vildt. Fantastisk.
Malini skriver: Hej tøser, Hvem ligner dit barn? Jeg er ret sikker på at min datter ligner mig Bedøm selv. God weekend
Hej tøser,
Hvem ligner dit barn? Jeg er ret sikker på at min datter ligner mig
Bedøm selv.
God weekend
Det må man dæleme sige ja til Men ku da være sjovt at se et billede af farmand i den alder også
Runa ligner slet ikke mig, så jeg må formode hun ligner donor
dorthemus skriver: Det må man dæleme sige ja til Men ku da være sjovt at se et billede af farmand i den alder også Runa ligner slet ikke mig, så jeg må formode hun ligner donor
Jeg må prøve om jeg kan finde et. Jeg har et fra han er lidt ældre, men efterlyser da straks et i den alder Men ja hun ligner mig uhyggelig meget.
Oscar ligner mig meget , men også sin far . Syns han er en god blanding .. Han har håret fra sin far , men ansigtsformen og næsen , munden og øjnene er fra mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128