Hvilken musik hitter hos jeres børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.770 visninger
20 svar
0 synes godt om
7. december 2008

Liva

Hej...

Nu er det jo julegavetid, og min Isabella på 2 år og 4 mdr. skal have en ghettoblaster af os i julegave. Så tænkte jeg, at hun kunne få en cd fra sin lillebror, men er lidt i tvivl om hvad det skal være. Tænker lidt på lille nørd cd'en. Hun elsker åh abe og Mariehønen evigglad cderne...
Hvad hitter hos jeres børn?

Kh Liva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2008

wamse

hejsa, her har vi Lærke på 2½, som også får en cd-afspiller i julegave af os. Jeg faldt faktisk over nogle børne-cd´er i Rema 1000 i sidste weekend til 35 pr stk. Der er en masse gode børnesange på, så dem købte jeg 3 stk af til Lærke. Ellers er det også Mariehønen evigglad der hitter her. Der er også de små synger i et par forskellige udgaver Nå ja selv om det er beregnet til lidt større børn, så er Lærke ret vild med Hits for kids

Anmeld

7. december 2008

fam.4xc

Caroline er så 3 1/2 og har ALT slags musik liggende på sin I-pod - lille nørd, mgp og sys bjerre hitter klart for tiden, udover de almindelige gænse børnesange

Anmeld

7. december 2008

linemus

Sigurd og Symforniorkesteret - god musik der fortæller mange historier

"Når far og mor får tid" - med sange af Halfdan Rasmussen

"Mit eventyr" af Anne Marie Hassing. Skøn og mere rolig musik.

Altsammen noget, der også er til at holde ud at høre på igen og igen for de voksne

Anmeld

7. december 2008

Astrid P

Kaya Brüel - Jeg fandt en sang på vejen. Den er SKØN! Både for børn og voksne.

Anmeld

7. december 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg bliver en anelse flov over at skrive det her Men Metallica er et kæmpe hit her i huset , og har været det siden han var spæd, hvor han faldt i søvn når vi hørte "Master of Puppets". Nu er han 2 år og 10 mdr, og spiller luftguitar og trommer til musikken.

Men ellers kan Muddi og salamidrengene bruges

Anmeld

7. december 2008

Nadi

Liva skriver:

Hej...

Nu er det jo julegavetid, og min Isabella på 2 år og 4 mdr. skal have en ghettoblaster af os i julegave. Så tænkte jeg, at hun kunne få en cd fra sin lillebror, men er lidt i tvivl om hvad det skal være. Tænker lidt på lille nørd cd'en. Hun elsker åh abe og Mariehønen evigglad cderne...
Hvad hitter hos jeres børn?

Kh Liva

Min søn på 17 mdr er helt vild med Kaj og Andrea, han rocker og ruller når den bliver sat på.

Ellers er han faktisk også vild med "ikke-børnemusik", bare der egentlig er noget at danse til er han glad.

-Nadia

Anmeld

7. december 2008

Miamaja

min son paa 20 mdr er vild med baby einstein og thomas the tank engine musik

Anmeld

8. december 2008

moniquesmor

uha min datter gider ikke høre børne musik.. lidt flovt men teckno, pop, rock og sådan nogen ting

Anmeld

8. december 2008

Diana...

Det da ikke flovt at jeres børn høre Techno, pop, rock og Metallica Jeg synes det sødt Det jo meget normalt at børn falder for sine forældres musik. Min dejlige kæreste laver selv techno musik og jeg ikke en dag i tvivl at min lille dreng når han kommer til verden så er det det han kommer til at høre og hvem ved ender med at side sammen med sin far og lave musik griner.

Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.