Bolig i Østjylland med husdyr??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977
sofie85 skriver:

Er skrevet op derude, men ligger nr 43 til moselunden og højere oppe de andre steder... Er det ellers dejligt at bo derude, kender ikke malling/beder andet end af navn

Jeg er rigtig glad for at bo her. Tror ikke jeg kommer herfra igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Frøken J.

Jeanne skriver:

Jeg er rigtig glad for at bo her. Tror ikke jeg kommer herfra igen

Kan også anbefale det område! Jeg boede i en ungdomsbolig på Engkærgårds Allé i Malling før jeg mødte min kæreste, og det er så fantastisk en by og område. Dejlig stille og roligt, natur, søde mennesker... Har prøvet at overtale min kæreste til vi kunne bo sådan et sted, men han er vidst for meget bymenneske

Anmeld

24. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977
Frøken J. skriver:

Kan også anbefale det område! Jeg boede i en ungdomsbolig på Engkærgårds Allé i Malling før jeg mødte min kæreste, og det er så fantastisk en by og område. Dejlig stille og roligt, natur, søde mennesker... Har prøvet at overtale min kæreste til vi kunne bo sådan et sted, men han er vidst for meget bymenneske

Hmmmm måske du skulle argumentere med Malling skole? Det er en rigtig god skole med rullende skolestart og aldersintegreret indskoling

Anmeld

24. juni 2011

sofie85

Frøken J. skriver:

Det lyder som et dejligt sted

Anmeld

24. juni 2011

BellaCiinea

Jeg har kigget på samtlige boligsider, kigger hver uge! Der er bare intet at finde med de krav vi har  2 små hunde tilladt og helst en have eller teresse.. min. 75 m2 og højst 6500 i leje...

og så vil vi gerne bo i Århus + omegn eller Horsens + omegn...

Så hvis i kender nogen eller noget må i meget gerne skrive...

For planen er at vi skal flytte derover og vil helst flytte inden Elias skal i dagpleje/vuggestue...

Prøv i Silkeborg

Ved at der er mange i boligforeningerne hvor man må ha husdyr =)

http://boligsilkeborg.dk/forside.aspx

Bor selv i en på 64kvm til 4400kr. (4000kr. efter boligstøtte). og her må vi ha en dejlig kat =)

Anmeld

24. juni 2011

lisesp83

Caroline86 skriver:

du kan roligt kontakte de dem skriver "husdyr ikke tilladt" alligevel... der er mange der skriver det i annoncerne men som alligevel er til at tale med og lave en aftale med om at husdyr er ok så skal I bare huske at lave en tilføjelse til lejekontrakten hvor der står I har tilladelse

Anmeld

24. juni 2011

sofie85

IsabellaCiinea skriver:

Prøv i Silkeborg

Ved at der er mange i boligforeningerne hvor man må ha husdyr =)

http://boligsilkeborg.dk/forside.aspx

Bor selv i en på 64kvm til 4400kr. (4000kr. efter boligstøtte). og her må vi ha en dejlig kat =)

Tjekker det lige ud

Anmeld

24. juni 2011

BellaCiinea

sofie85 skriver:

Tjekker det lige ud

Super

Silkeborg er en skøn by!

Anmeld

24. juni 2011

sofie85

IsabellaCiinea skriver:

Super

Silkeborg er en skøn by!

Der var desværre ikke nogen med hund tilladt på under et års ventetid...

Anmeld

24. juni 2011

BellaCiinea

sofie85 skriver:

Der var desværre ikke nogen med hund tilladt på under et års ventetid...

Prøv at søg dem der er længere ventetid på alligevel

Den vi har var der mindst 1 års ventetid på, vi fik den efter ½ år =)

Ventetiderne er ikke altid gældende, de er kun vejledende.... =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.