Bolig i Østjylland med husdyr??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.561 visninger
25 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

sofie85

Jeg har kigget på samtlige boligsider, kigger hver uge! Der er bare intet at finde med de krav vi har  2 små hunde tilladt og helst en have eller teresse.. min. 75 m2 og højst 6500 i leje...

og så vil vi gerne bo i Århus + omegn eller Horsens + omegn...

Så hvis i kender nogen eller noget må i meget gerne skrive...

For planen er at vi skal flytte derover og vil helst flytte inden Elias skal i dagpleje/vuggestue...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Lone Jakobsen

har i meldt jer ind i de forskellige boligforeninger? for ved da at flere foreninger i Horsens tillader husdyr.

Anmeld

24. juni 2011

sofie85

nutche skriver:

har i meldt jer ind i de forskellige boligforeninger? for ved da at flere foreninger i Horsens tillader husdyr.

Ja, og min kæreste har været medlem af århus boligforening siden 1992, og der er boliger, men problemet er at vi skal bruge noget NU, og det er desværre svært at finde...

Anmeld

24. juni 2011

Lone Jakobsen

sofie85 skriver:

Ja, og min kæreste har været medlem af århus boligforening siden 1992, og der er boliger, men problemet er at vi skal bruge noget NU, og det er desværre svært at finde...

puha ikke sjovt at være så presset. hvad med i de lokale aviser?

Anmeld

24. juni 2011

sofie85

nutche skriver:

puha ikke sjovt at være så presset. hvad med i de lokale aviser?

Kigger hver uge når der kommer en ny avis på gaden  Nej, nu ville jeg da ønske at vi havde tænkt på det i lidt bedre tid...

Anmeld

24. juni 2011

Caroline86

du kan roligt kontakte de dem skriver "husdyr ikke tilladt" alligevel... der er mange der skriver det i annoncerne men som alligevel er til at tale med og lave en aftale med om at husdyr er ok så skal I bare huske at lave en tilføjelse til lejekontrakten hvor der står I har tilladelse

Anmeld

24. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977

Altså jeg bor i Beder Malling boligforening. Vi har lille have, 92 m2 og betaler 5300 + forbrug Prøv deres hjemmeside og der er masser af lejeligheder til jeres krav Du kan også finde dem under århus bolig + en masse i samme kategori i de andre små byer her omkring

Anmeld

24. juni 2011

Lone Jakobsen

sofie85 skriver:

Kigger hver uge når der kommer en ny avis på gaden  Nej, nu ville jeg da ønske at vi havde tænkt på det i lidt bedre tid...

ja det kan jeg sørme godt forstå.

Anmeld

24. juni 2011

sofie85

Caroline86 skriver:

du kan roligt kontakte de dem skriver "husdyr ikke tilladt" alligevel... der er mange der skriver det i annoncerne men som alligevel er til at tale med og lave en aftale med om at husdyr er ok så skal I bare huske at lave en tilføjelse til lejekontrakten hvor der står I har tilladelse

Gør jeg også nogle gange, men når man ringer er det som regel afsat..

Anmeld

24. juni 2011

sofie85

Jeanne skriver:

Altså jeg bor i Beder Malling boligforening. Vi har lille have, 92 m2 og betaler 5300 + forbrug Prøv deres hjemmeside og der er masser af lejeligheder til jeres krav Du kan også finde dem under århus bolig + en masse i samme kategori i de andre små byer her omkring

Er skrevet op derude, men ligger nr 43 til moselunden og højere oppe de andre steder... Er det ellers dejligt at bo derude, kender ikke malling/beder andet end af navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.