Nille-pigen skriver:
ej hvor er det træls for dig ven...
så slemt håber jeg slet ikke det bliver...
men føler med dig...
jeg har det bedst når jeg ligge i sengen eller halvt siddende i sofaen... men fornåede da at være med til lidt studentergilde ude ved min fætter i går, hvor jeg spiste meget lidt og kun kastede op én gang... så håber lidt det ikke bliver værre...
jeg skal nemlig på arbejde hele weekenden, hvor jeg sidder i reception...
denne graviditet synes alle symptomerne at være noget kraftigere end den sidste, hvor jeg jo mistede i uge 11.
Det er så træls... Heldigvis har min datter på ingen måder været påvirket af at jeg har det skidt, hun kommer tit ind til mig, og nusser om mig, giver mig kys og kram, og ligger og nusser maven... 
De dage hvor hun er hjemme ved mig, lige holder en fridag, kan jeg godt være oppe sammen med hende, uden at det påvirker hende at jeg skal ud på toilettet... Var så bekymret for at det vil påvirke hende...
Men mange små måltider kan måske hjælpe lidt på din kvalme, gid jeg selv kunne opleve det at spise i løbende hen over hele dagen...
Håber virkelig ikke for dig at du skal opleve det samme, slet ikke sjovt... Vi er så enige her om, at det er det sidste barn vi skal have... Orker ikke at være gravid igen og så måske få samme tur...
Men pheew, er snart i mål.. 
Anmeld