jeg hader de tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

jlp90

Lærke var et af de børn hvor man bare pludselig opdagede en tand, sådan gik det de første 8 tænder, men så kom der 3 kindtænder på en gang. Pyha hvor havde hun ondt. Det er fandme ikke rimeligt at det skal gøre så ondt på dem. Dumme tænder. Frygter nærmest de næste tænder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Michael healer

Caroline86 skriver:

Laura bliver SÅ dårlig hver gang der er en tand på vej og de er LÆNGE undervejs... jeg forstår det ikke!?

Jeg hører så tit historier om forældre der tilfældigvis opdager at deres børn har fået en tand mere her kan vi i flere uger følge tandens opstandelse med feber, savleri, dårlig mave, ONDT i munden og ømme gummer der bugner med store røde bjerge af "tand gemt under tandkød"...

Det er så skide synd og jeg HADER når hun har ondt! Hun har sgu været rigeligt igennem med sit sygdomsforløb og det er ulideligt at hun skal få det så skidt over noget så banalt som tænder!!

ARGHH!!!!!!!!!

Nå, skulle bare lige ud med det efter ENDNU en nat uden søvn

Jeg kan ikke huske hvor jeg har hørt det, men mener at have hørt at agurk skulle være godt ,der skulle vist være noget i en agurk der bedøver lidt, og så det jo rart med noget lidt koldt på

Anmeld

26. juni 2011

Michael healer

Caroline86 skriver:

Laura bliver SÅ dårlig hver gang der er en tand på vej og de er LÆNGE undervejs... jeg forstår det ikke!?

Jeg hører så tit historier om forældre der tilfældigvis opdager at deres børn har fået en tand mere her kan vi i flere uger følge tandens opstandelse med feber, savleri, dårlig mave, ONDT i munden og ømme gummer der bugner med store røde bjerge af "tand gemt under tandkød"...

Det er så skide synd og jeg HADER når hun har ondt! Hun har sgu været rigeligt igennem med sit sygdomsforløb og det er ulideligt at hun skal få det så skidt over noget så banalt som tænder!!

ARGHH!!!!!!!!!

Nå, skulle bare lige ud med det efter ENDNU en nat uden søvn

Jeg kan ikke huske hvor jeg har hørt det, men mener at have hørt at agurk skulle være godt ,der skulle vist være noget i en agurk der bedøver lidt, og så det jo rart med noget lidt koldt på

Anmeld

26. juni 2011

Caroline86

Michael healer skriver:

det er også rigtigt at agurk kan virke lokalbedøvende dels pga. et eller andet i agurken og dels fordi den er kold...

Hun kan godt lide agurk men desværre virker det SLET ikke smertestillende på hende

En sprød skorpe fra et nybagt rugbrød gjorde underværker for hende i dag

Men tak for rådet i hvert fald!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.