Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zafir skriver: wAUW... Smart... Det vil jeg høre lægen om
wAUW... Smart... Det vil jeg høre lægen om
ja, det er nemlig smart og det er også lidt sikrere at bruge en vatpind end at skulle stille armen ind i munden på dem hahaha...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver: Laura bliver SÅ dårlig hver gang der er en tand på vej og de er LÆNGE undervejs... jeg forstår det ikke!? Jeg hører så tit historier om forældre der tilfældigvis opdager at deres børn har fået en tand mere her kan vi i flere uger følge tandens opstandelse med feber, savleri, dårlig mave, ONDT i munden og ømme gummer der bugner med store røde bjerge af "tand gemt under tandkød"... Det er så skide synd og jeg HADER når hun har ondt! Hun har sgu været rigeligt igennem med sit sygdomsforløb og det er ulideligt at hun skal få det så skidt over noget så banalt som tænder!! ARGHH!!!!!!!!! Nå, skulle bare lige ud med det efter ENDNU en nat uden søvn
Laura bliver SÅ dårlig hver gang der er en tand på vej og de er LÆNGE undervejs... jeg forstår det ikke!?
Jeg hører så tit historier om forældre der tilfældigvis opdager at deres børn har fået en tand mere her kan vi i flere uger følge tandens opstandelse med feber, savleri, dårlig mave, ONDT i munden og ømme gummer der bugner med store røde bjerge af "tand gemt under tandkød"...
Det er så skide synd og jeg HADER når hun har ondt! Hun har sgu været rigeligt igennem med sit sygdomsforløb og det er ulideligt at hun skal få det så skidt over noget så banalt som tænder!!
ARGHH!!!!!!!!!
Nå, skulle bare lige ud med det efter ENDNU en nat uden søvn
Det er bare ikke fair altså
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Det er bare ikke fair altså
nej sgu
Caroline86 skriver: nej sgu
Kramme kramme krammer og god bedring til Laura
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Kramme kramme krammer og god bedring til Laura
tak smukling! hmm.. det var den opvask+tøjvask jeg kom fra
Caroline86 skriver: tak smukling! hmm.. det var den opvask+tøjvask jeg kom fra
Gid du boede om hjørnet. Så kom jeg fluks og hjalp til
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Gid du boede om hjørnet. Så kom jeg fluks og hjalp til
det tvivler jeg slet ikke på at du ville
Caroline86 skriver: det tvivler jeg slet ikke på at du ville
Caroline86 skriver: SÅDAN Martin!!!!!! Skide godt gået! Sig tillykke fra mig
SÅDAN Martin!!!!!! Skide godt gået! Sig tillykke fra mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128