Revnet fondant!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

marloutti

Zafir skriver:

Helt sikkert godt med test kager. Det gode ved kartoffel mel er også at det giver en anelse glimmer effekt og det er cool.

Ah, sejt... Det må jeg prøve.... Den ene af kagerne lagde jeg et ekstra lag fondant på, da det første kiksede... Gad vide om det ikke blir vammelt at spise?  Nå, men så ryger den bare ud...

Men jeg har det mærkligt med ikke at dække dem til, når de står i køleskabet... Bliver de ikke tørre i overfladen? Eller det skal de måske?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

iris-mor

marloutti skriver:

Ah, sejt... Det må jeg prøve.... Den ene af kagerne lagde jeg et ekstra lag fondant på, da det første kiksede... Gad vide om det ikke blir vammelt at spise?  Nå, men så ryger den bare ud...

Men jeg har det mærkligt med ikke at dække dem til, når de står i køleskabet... Bliver de ikke tørre i overfladen? Eller det skal de måske?

Glimmer!! Fedt. Jeg plejer at bruge maizena, men nu skal jeg da prøve det andet.

Nogle gange kan man redde den hjemmelavede ved at gnide fingrene ind i en smule olie.

Jeg plejer ikke at dække dem til i køleskabet, og det bliver de ikke tørre af.

God fornøjelse

Anmeld

24. juni 2011

marloutti

iris-mor skriver:

Glimmer!! Fedt. Jeg plejer at bruge maizena, men nu skal jeg da prøve det andet.

Nogle gange kan man redde den hjemmelavede ved at gnide fingrene ind i en smule olie.

Jeg plejer ikke at dække dem til i køleskabet, og det bliver de ikke tørre af.

God fornøjelse

okay, flere gode tricks... tak...

Anmeld

24. juni 2011

Zafir

marloutti skriver:

Altså fondanten bliver jo helt snasket, hvis du dækker den til Så det skald u lade være med.
Jeg tror 2 lag fondant bliver vammelt. Men man kan jho bare pille det af

Anmeld

24. juni 2011

marloutti

Zafir skriver:

Altså fondanten bliver jo helt snasket, hvis du dækker den til Så det skald u lade være med.
Jeg tror 2 lag fondant bliver vammelt. Men man kan jho bare pille det af

Okay, jeg lader være med at dække dem til... Og ja, jeg undlader nok at spise al den fondant...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.