Revnet fondant!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.645 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

marloutti

Hvorfor revner fondanten? Er den mon blevet for tør? Eller er det mødet med den meget kolde smørcreme opsmurte kage? Eller hvad mon?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Swerg

Hejsa det plejer at være fordi at den er for tør .. Har du selv lavet den, er der nok for meget flormelis i

Anmeld

24. juni 2011

Zafir

Er det hjemmelavet eller købe fondant?

Anmeld

24. juni 2011

marloutti

Zafir skriver:

Er det hjemmelavet eller købe fondant?

Den er hjemmelavet...

Anmeld

24. juni 2011

marloutti

Lumti'lias skriver:

Hejsa det plejer at være fordi at den er for tør .. Har du selv lavet den, er der nok for meget flormelis i

Ja, det tænkte jeg også. Men den klistrer stadig til bordet, når jeg ruller den ud. Men den smuldrer nærmest, når jeg ælter den... Super træls...

Anmeld

24. juni 2011

Zafir

marloutti skriver:

Den er hjemmelavet...

Når jeg laver hjemmelavet, så laver jeg den lidt for klistret til at starte med. Så ligger jeg det i en pose til hvil i køleskabet. Når du så skal rulle det ud, så bruger jeg kartoffel mel ogsåb bliver det ikke for tørt.

Anmeld

24. juni 2011

Caroline86

jeg gør præcis som Zafir!

Sørger for den er en anelse klistret og så rulle den ud i kartoffelmel!

Når den sprækker og smuldrer er det stensikkert fordi der er for meget flormelis i kan du nå at lave en ny portion?

Anmeld

24. juni 2011

marloutti

Zafir skriver:

Når jeg laver hjemmelavet, så laver jeg den lidt for klistret til at starte med. Så ligger jeg det i en pose til hvil i køleskabet. Når du så skal rulle det ud, så bruger jeg kartoffel mel ogsåb bliver det ikke for tørt.

Okay, det lyder super. Har nemlig også haft det liggende i køleskabet.. Tak...

Anmeld

24. juni 2011

marloutti

Caroline86 skriver:

jeg gør præcis som Zafir!

Sørger for den er en anelse klistret og så rulle den ud i kartoffelmel!

Når den sprækker og smuldrer er det stensikkert fordi der er for meget flormelis i kan du nå at lave en ny portion?

Ja, jeg tænkte det nok... Jeg bruger kartoffelmel fra nu af... Ja, det kan jeg heldigvis godt nå... Det er heldigvis også bare nogle små test-kager jeg laver, så jeg bliver forberedt til at lave nogle fine nogle til barnedåben om tre uger..

Anmeld

24. juni 2011

Zafir

marloutti skriver:

Ja, jeg tænkte det nok... Jeg bruger kartoffelmel fra nu af... Ja, det kan jeg heldigvis godt nå... Det er heldigvis også bare nogle små test-kager jeg laver, så jeg bliver forberedt til at lave nogle fine nogle til barnedåben om tre uger..

Helt sikkert godt med test kager. Det gode ved kartoffel mel er også at det giver en anelse glimmer effekt og det er cool.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.