lige pt. er jeg i samme situation som dig 
jeg har sommerferie, og har ikke noget at lave, da jeg ikke må tage job
....
Jeg synes, det er fair, at man tager det meste, men sådan som at rydde op efter sig selv, skal han selv. Ved ikke om, mænd er dårlige til det? Vi har tit snakket om det, fordi det irriterer mig, at han lader tingene stå... Han siger, at han ikke tænker over det, og jeg gerne lige må nævne det for ham... Det fungerer fint, selvom jeg nogle gange hader at skulle nævne det..
lige pt. er jeg syg og skal vente fire dage på bare at få svar på hvad de evt. vil gøre. I denne situation synes jeg, at manden skal hjælpe lidt til, da jeg har det skidt....
Kender godt det med at få en hjerneblødning... Det er ikke så længe siden, at jeg fik den faktisk. Jeg gik helt amok.
Jeg fik snakket med min kæreste om det. Han tænkte faktisk ikke over, at jeg var startet skole, og selvom jeg ikke har timer hver dag, så har jeg jo læsning! Men det tænkte han ikke over, da han er vant til at have fri, når han havde fri..
Vi aftalte at gøre hovedrent hver søndag.. Faktisk et fantastisk råd her fra siden af.. Måske skulle i prøve det?
Anmeld