Jeg har sommerferie fra skolen, men manden arbejder. Vi har egentlig en ret klar arbejdsfordelingen herhjemme, men det sidste lange stykke tid har jeg skulle stå med det hele. Det er: Vaske tøj, handle ind, lave aftensmad, vaske op - og sætte på plads, rydde op, rydde op efter ham, lave madpakke til ham, betale regninger, tage skraldespande....osv Her i morges stillede jeg alt det opvaskede på plads i skabe ol. og sagde bagefter: "Tak fordi du gør mit arbejde" (ja, okay, jeg var temmelig sur
) Han bliver stiktosset, råber og skriger og smækker med dørene. Sagde/råbte, at det var sgu ham der tjente pengene og gik på arbejde hver dag! Og nu tog han skraldespanden og så kunne jeg fandeme være glad!! 

Forlanger jeg for meget??? Eller er det (min overbevisningen) ikke meget normalt at man begge tager sit slæb herhjemme? Jeg bliver skør af at skulle gøre det hele selv, hver dag! Og ikke mindst skør af at skulle rydde op efter ham hele tiden!
Hvad skal jeg gøre?????? Vi har snakket om det så mange gange, men han gør bare intet ved det 
han burde i det mindste lige rydde op efter selv, ved ik om i har børn ?
men nu du har lang tid sommerferie, tænker jeg er det så ik bare med at gøre så meget som muligt, med opvask, vasketøj og gøre rent, handle osv så i kan hygge sammen når han kommer hjem ?
så ta nogle dage, hvor du laver det hele, og andre dage hvor du kan slappe og hygge dig, lave hvad du har lyst til.
i weekenderne når han så har fri, kan i hjælpes af med tingene, så du ik står for alt.
men mener man for mest ud af, at hjælpe hinanden og snakke om tingene.
sæt jer evt. ned og lav et skema hvem der gør hvad nu hvor du har ferie, så du ik skal gøre alt, men samtidig måske laver mere end hvad han gør